Gå til innhold

kkromcke's Volvo 855 417 Blå


kkromcke

Recommended Posts

kkromcke

Blank, blank og blankere :) Nice auto. Hvor er interiørbildene?

Mange takk for det, etter ruteskift i dag så er noen flere riper og hakk i panser og sideskjermer <_< Ikke bruk Riis Bilglass i Sandefjord! Interiørbilder får komme senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkromcke

Forhåpentligvis ikke riper som er større enn at de kan poleres bort? :o

De ser veldig dype ut, den ene ripen tok jeg neglen og "dro" frem og tilbake å da var det lyd. så den var dyp, å hakkene er også dype, veit ikke om dem har sparket ut ruta eller hva dem har gjort, men det har sprutet glassbiter og laget dype merker flere plasser i panseret, og sideskjermene er ripete etter dem har gnidd seg frem og tilbake, ser tydelig hvor dem har lent seg inntil takket være en god del polllenstøv. i tillegg tok de ikke bort gummi/plast listene på hver side av ruta, så de er oppskjærte.

Så i morra blir det en telefon ned til dem

Endret av kkromcke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Lightyear

Denne var det noe kjent med ja :lol:

Kjipt med skader etter ruteskift, fikk det selv for et drøyt år siden, det var sxxxa bilglass i stanseveien. De er noen elendige kjeltringer som aldri får ta på min bil igjen. De klarte ikke å få ruta tett i underkant, men verst var at de laget bulk i taket mitt og voldtok alle gummilistene, mulig jeg er pirkete men når jeg leverer fra meg en bil med original rute og alle gummilister i perfekt stand så forventer jeg at de er i tilnærmet samme tilstand når jeg får den tilbake :( Og når jeg klagde så tok det de tre forsøk før de fant lekkasjen under ruta (noe jeg merket ved første kjøretur) og de måtte ha ny skademelding for å gi meg ny rute, jeg følte ikke for noe forsikringssvindel så jeg har bare gitt faen :o

Og hva har vi lært av det? Jeg kommer ikke til å la noen glassnisser gjøre noe på bilen min uten at jeg står (evt sitter) og ser på alt de gjør, stoler ikke på sånne firmaer lenger nei ;)

Hvordan gikk det med klaging på den dårlige jobben de gjorde på bilen din? Har de innrømmet noe eller gitt noe erstatning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkromcke

blei fint med USA blink. det gjør seg det. legg gjerne ut noen bilder i dagslys med lysa av også :)

Takk takk, ja jeg synes det blei bra, flere bilder kommer fortløpende:)

Denne var det noe kjent med ja :lol:

Kjipt med skader etter ruteskift, fikk det selv for et drøyt år siden, det var sxxxa bilglass i stanseveien. De er noen elendige kjeltringer som aldri får ta på min bil igjen. De klarte ikke å få ruta tett i underkant, men verst var at de laget bulk i taket mitt og voldtok alle gummilistene, mulig jeg er pirkete men når jeg leverer fra meg en bil med original rute og alle gummilister i perfekt stand så forventer jeg at de er i tilnærmet samme tilstand når jeg får den tilbake :( Og når jeg klagde så tok det de tre forsøk før de fant lekkasjen under ruta (noe jeg merket ved første kjøretur) og de måtte ha ny skademelding for å gi meg ny rute, jeg følte ikke for noe forsikringssvindel så jeg har bare gitt faen :o

Og hva har vi lært av det? Jeg kommer ikke til å la noen glassnisser gjøre noe på bilen min uten at jeg står (evt sitter) og ser på alt de gjør, stoler ikke på sånne firmaer lenger nei ;)

Hvordan gikk det med klaging på den dårlige jobben de gjorde på bilen din? Har de innrømmet noe eller gitt noe erstatning?

Jeg dro ned til dem å sa "nå drar jeg på volvo å bestiller nye lister å de skal dere betale" sånn blei det. kosta 900,- per list. men det ble ikke noe av de merkene på panser osv. jeg får ta det med lakkstift nå i ferien å se hvordan det blir, evt omlakkering av panser, for det var en del lakkskader fra før, men jeg skal ikke bruke dem igjen, det helt sikkert!

Litt Beading bilder :)

IMG_1784_1024_683.jpg

IMG_1782_1024_683.jpg

IMG_1778_1024_683.jpg

IMG_1777_1024_683.jpg

IMG_1776_1024_683.jpg

IMG_1774_1024_683.jpg

IMG_1773_1024_683.jpg

IMG_1772_1024_683.jpg

Endret av kkromcke
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Moderatorer
Christer

Jeg fikk byttet rute hos Riis bilglass i Sandviken i Bergen, og fikk også ripet opp begge forskjermene, panser, tak og førerdører. Jeg dro ned igjen dagen etter og klaget og kranglet og fikk lakkert opp igjen begge skjermene og en dør, og fikk resten polert. Alt på Riis' regning. Jeg skal ikke bytte rute hos dem flere ganger, det er sikkert...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkromcke

Lekte meg litt i Lightroom i dag :) etter en vask og litt knipsing av bilder

mixed3855_1024_683.jpg

Endret av kkromcke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...