Gå til innhold

Swissvax washpudel loer!


Roybenz

Recommended Posts

Prøvde Swissvax sin washpudel her om dagen. Og den loer noe helt sinnsykt. Når jeg tar hånda over den når den er våt så får jeg masse hvitt stoff i hånda, flere som har merket dette? Redd for å vaske den i maskin da den kanskje går i oppløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

obimann

Min loet til jeg fikk vasket den første gangen. Deretter har det vært lite loing. Puddelen er min favoritt på øvre del av bilen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

30c går den i maskinen.. sammen med milo...

IKKE vask den sammen med mikrofiber eller andre vaskesaker da flytter bare loa seg over på de ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

obimann

30c går den i maskinen.. sammen med milo...

IKKE vask den sammen med mikrofiber eller andre vaskesaker da flytter bare loa seg over på de ;)

Ha-ha! Gjett hva jeg gjorde? Satt og plukket lo fra MF i flere timer etterpå. default_blink.png Trøster meg med at jeg sikkert sparte en tømming av lofilteret i vaskemaskinen.

Endret av obimann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

offroad

Ha-ha! Gjett hva jeg gjorde? Satt og plukket lo fra MF i flere timer etterpå. default_blink.png Trøster meg med at jeg sikkert sparte en tømming av lofilteret i vaskemaskinen.

Bortsett fra det reint estetiske her så er det vel ikke så farlig om det er litt puddel lo i mfene?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

obimann

Bortsett fra det reint estetiske her så er det vel ikke så farlig om det er litt puddel lo i mfene?

Loen har tendens til å henge igjen i smale sprekker, som f.eks. ved vinduslister, dørhåndtak o.l. Lite kult å gå og plukke lo av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeDD

Min første washpuddel har blitt ca. 50% tynnere/lettere. Tynn som ei fille. Bruker den kun på felger nå.

Den andre har vridd og klumpet seg og er ikke så god å bruke.

Veldig skuffet over mine to til nå.

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skuffet over den også. Den er også ganske hard. Hvordan er denne zymol svampen? Hvor kjøper man denne ? Må teste den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Min fungerer helt utmerket, selv etter sikkert 20 runder i vaskemaskinen med milo, og 90gr. Det eneste som har skjedd, er at den har blitt litt grå i fargen.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har mange Waschpudels her og alle sammen har holdt seg bra, så merkelig at noen er dårlige her, skulle tro det var forskjell på produksjonen av disse..

Jeg klemmer vannet ut av mine ved vask og vrir de ikke, om det har noe å si tipper jeg ikke, men greit å nevne det...

Føler at en runde i maskinen også hjelper på her.. 90c har jeg dog ikke testet som Tommy har..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...