Gå til innhold

Scholl produkter?


TrondTollefsen

Recommended Posts

TrondTollefsen

Da er s17 også lagt til i bestilling. Så da skulle eg vel ha det som trengs. S03 gold, S17, S30 og S40.

Har bare bestillt blå og orange scholl pads, men holder vel gjerne det. Bør man vaske padsene hvis man skal bruke to forskjellige produkter på samme pute? (sier seg vel kanskje selv, men eg spør no fordi om :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panther Black, sort Scholl og S17+? Eller orange Scholl / Über og S17+?

siste, uber og S17+

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essiek

siste, uber og S17+

Ahh.. ok. S17+ og fin-pute (f.eks sort Scholl) lager hologrammer. Begynner å se mønsteret på PB lakk nå tror jeg... Mellomgrov-pute og opp til mellomgrovt produkt - ganske holofritt litt avhengig av kjøremåte. Alt annet produserer nesten garantert hologrammer. Bortsett fra S40 på blå 'Uber.... ja ja, skal ikke være lett dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ahh.. ok. S17+ og fin-pute (f.eks sort Scholl) lager hologrammer. Begynner å se mønsteret på PB lakk nå tror jeg... Mellomgrov-pute og opp til mellomgrovt produkt - ganske holofritt litt avhengig av kjøremåte. Alt annet produserer nesten garantert hologrammer. Bortsett fra S40 på blå 'Uber.... ja ja, skal ikke være lett dette...

Er ikke dette også litt inviduelt fra år til år? Jeg har hørt flere Panther Black som er medium/hard mener jeg å huske, da litt eldre modeller riktignok.

Feks Saphir Black fra BMW er enten hard eller forholdsvis myk. Jeg tok en svart ifjor som hadde skikkelig hard klarlakk, mens en som var innom Ås nå nylig hos Ørjan var myk ifølge Ørjan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78

Er ikke dette også litt inviduelt fra år til år? Jeg har hørt flere Panther Black som er medium/hard mener jeg å huske, da litt eldre modeller riktignok.

Feks Saphir Black fra BMW er enten hard eller forholdsvis myk. Jeg tok en svart ifjor som hadde skikkelig hard klarlakk, mens en som var innom Ås nå nylig hos Ørjan var myk ifølge Ørjan..

Det er nok forskjeller i lakkens hardhet. Jeg har kun tatt en Mondeo 06mod. (MK3, gammelt karroseri.) med Panther svart lakk.

RDS måtte jeg kjøre 3-5 omganger med Scholl S03 gold på gul Scholl pute, løsningen ble å våtslipe der det var RDS.

Så jeg vill klassifisere dette som medium til hard lakk. Fikk også seriøse hollogramm av Scholl S30 med roterende, løsningen ble Flex DA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essiek

Okidoki - 07 S-Max PB = holohell. 10 S-Max PB = grei skuring med S30+ og SB 2.0 gul / orange Über (men myk lakk, da S30+ korrigerte mye på dype RDS på 4-5 runder). Holohell: med S17+ på sort scholl / grønn Über, CFP / sort Scholl (akkurat _den_ skjønte jeg ikke mye av), #205 på gul SB 2.0 og mix #105 og #205 på gul SB 2.0. Fin fin finish med S40 på blå Über.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. ok. S17+ og fin-pute (f.eks sort Scholl) lager hologrammer. Begynner å se mønsteret på PB lakk nå tror jeg... Mellomgrov-pute og opp til mellomgrovt produkt - ganske holofritt litt avhengig av kjøremåte. Alt annet produserer nesten garantert hologrammer. Bortsett fra S40 på blå 'Uber.... ja ja, skal ikke være lett dette...

det skal og sies at wipedown fin fint klarer å fucke opp hele finishen.......

ja jeg vil ha ny bil

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...