Gå til innhold

Lakkbehandling ønskes på V70II 2008 i Oslo-området


cane

Recommended Posts

Hei!

Jeg hadde i utgangspunkt bestemt meg for en Ditec-behandling, men kom heldigvis over denne siden via Volvo-forumet.

Det jeg er ute etter er to ting - hvis mulig. For det første ønsker jeg kort fortalt at bilens lakk får en skikkelig behandling slik at "nybilsfølelsen" kommer tilbake. Det betyr for meg bl.a at småriper blir mindre synlige og at lakken får en skikkelig beskyttelse i relativt lang tid fremover. Etter behandlingen håper jeg at det er nok å bare skylle av bilen for å få den ren.

Det andre jeg ønsker er å være til stede en stund når bilen får behandlingen for å på den måten lære meg mer om dette fantastiske fag. :)

Så til bilen; det er en Volvo V70II 2008 med farge barentsblå. NB! Både hele høyre og venstre siden ble omlakkert 24 mars grunnet at tidligere jobb ble gjort med feil fargenyanse. Nå vil jeg si at lakken er strøken, men har dessverre fått seg noen småriper da lakken var svært ømtålig første tiden.

Jeg holder til i Oslo (Lambertseter) så det er en fordel hvis du holder til i eller ikke alt for langt utenfor Oslo.

Så hvis du har gjort lignende jobber tidligere, og dette er interessant for deg, setter jeg stor pris på å høre fra deg. Send meg gjerne en direktemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sinsen Detailing Crew v/AndreasLie her inne kan sikkert hjelpe deg - kvalitetsarbeid som leveres derfra. Send ham en PM :)

Thx Essiek! :) Jeg har snakket med AndresLie - men han har fullt opp til slutten av juni.

Hei.

Og velkommen. Hehe

Så dette er bilen..

Blir Halden for langt unna for deg?

Takk for det Petter! Halden blir dessverre for langt. Skulle gjerne vært ferdig med bilen nå, men utfordringen min er at gutta i eller rundt Oslo har fullt opp for tiden. Derfor kan det se ut som jeg får forskyve proff detailing til senere i sommer, og kanskje heller kjøpe meg et kit fra Swissvax i mellomtiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg detailer i helgene, og har ikke åpen helg før nest-siste helgen i juni dessverre - ellers skulle vi ha tatt denne bilen på 1 dag sammen. Men har du ikke fått detailet bilen innen den tid så kan du bare slenge en PM til meg, så får vi sikkert avtalt noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...