Gå til innhold

Audi Alroad spørsmål, tak og plastdetaljer?


AudiRS2

Recommended Posts

Hei,

Jeg har kjøpte meg en Audi Allroad 2001 model. Helt ok lakk, men fikk den greit billig med endel striper osv... Så dette blir en perfekt bil for å trene på fylling av steinsprut og våtslip på :-)

Men jeg lurer litt på om noen har erfaring med å behandle taket og plasten på allroad.

Taket er mattsvart... Kan vel ikke kjøre på med maskin der? Da blir det jo blank eller?

Også er det plastlistene på bilen. Disse er veldig ripete, men noen steder er det helt svart plast. Så det ser ut som det ligger noe lakk eller noe sånn utpå... Noen som har kjenskap til dette?

Slik ser bilen ut.

allroad2.jpg

Takker for all hjelp. Så kommer det nok en show and shine etterhvert på bilen... Men må få bestillt opp lakk osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Matt lakk på taket bruker du Swissvax Opaque på, den er til matt lakk...

Plastfangere ellers på audi allroad har jeg ikke kjennskap til.. men kan godt være de er lakkert eller foliert på en måte..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...