PH/Blankbil

BlankBil sin minnevoks, Engel.

232 innlegg i emnet

Hei,

Jeg har i samarbeid med PJ hos Dodo Juice fått laget en minnevoks til min sønn Askil som ble født 30.04.2007, men som døde dagen etter pågrunn av surstoffmangel under fødsel.

Har ikke lyst til å komme så mye mere inn på dette da det er veldig vanskelig og vondt, så jeg håper dere forstår det.

Link til voksen: http://www.blankbil.no/categories/engel

Fint om dere kan lese hele beskrivelsen der, og tenke dere om en og to ganger før det blir kommentert noe, er ikke ett tema og tulle med for å si det sånn.

Overskuddet av salget av "Engel" går til Norsk Luftambulanse!
Jeg ble sendt med Norsk Luftambulanse som liten og det samme med Askil så syns det er en fin plass å gi til.

Det var det, har sett fram til dette, spent og trist på engang.

Veldig glad i deg gutten min..

Endret av PH/Blankbil
23

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leit å høre, må bi knall voks dette, blir artig å teste :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker jeg leste artikkelen om denne tragedien i Lp for en stund tilbake. Uforståelig at noe sånt kan skje med dagens kunnskap og teknologi.

Min dypeste medfølelse til deg og dine, Per Herbjørn. Syns det var en flott måte å hedre minnet til sønnen din på! Jeg skal prøve å huske denne i handlekurven ved neste bestilling.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer og den dypeste medfølelse herifra også Per Herbjørn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter her med klump i halsen, Per Herbjørn. Har lest om dette tidligere, og senere oppdaget at det faktisk var deg og din familie som opplevde dette, men det er så mye sterkere å høre det rett fra deg. Jeg føler med deg, selv om jeg ikke helt kan forestille meg hva dere har vært gjennom. Jeg tror ikke jeg orker å polere bilen min med denne voksen, det blir for sterkt, men hvis dere har en eller annen sak som dere brenner for, så vil jeg gjerne donere et tilsvarende beløp til den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbakemeldingene, det varmer!

Endret av PH/Blankbil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så lett å finne ord når slike ting skjer. Det værste man kan oppleve, og noe som ingen burde få erfare.

Føler så absolutt med deg og kondolerer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så lett å finne ord når slike ting skjer. Det værste man kan oppleve, og noe som ingen burde få erfare.

Føler så absolutt med deg og kondolerer.

Nei det er helt grusomt.. :(

Takk for fine ord!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk helt vondt i kroppen når jeg leste dette her, har ikke ord for min medfølelse for deg og dine.

Dette må være det vondeste en kan oppleve i livet. Kondolerer så mye

Flott måte å hedre en engel på.. han følger nok med og er stolt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer

Dette var sterkt å lese, og en tankevekker da jeg har barn som selv er født dette året. Min dypeste medfølelse til deg og dine, Per Herbjørn.

Jeg kommer nok til å bestille denne voksen. Men vil aldri legge den på noen bil men setter den nok opp i hyllen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer og mine dypeste medfølelser PH. Klumpen i magen blir ikke mindre av å se hvilken dato det er idag.....

Har bestilt voksen. Om den blir stående på hylla eller om den taes i bruk vet jeg ikke enda. Plass sammen med SW krukkene i skapet får den uansett..

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min dypeste medfølelse på dagen i dag PH. Kondolerer så mye.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer Per Herbjørn.

Skal selvsagt handle denne voksen.

Tenker at det må bli en rar følelse og legge på denne voksen når, man nå vet historien bak den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle fine ord, det gjør veldig godt.

Flotte folk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir merkelig å pakke og sende avgårde denne voksen i morgen, takk for alle tilbakemeldinger her og på mail.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig trist å høre dette PH, syntes dette er en god måte og minnes sønnen din på

Voksen ble bestilt nå.

Mvh

Arnfinn

Autobahn Bilpleie

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode ord :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, fikk selv en klomp i halsen når jeg leste dette, er utrolig trist når man opplever sånt. Så kondolerer så mye! kommer til å bestille denne voksen selv, men har du fortsatt noen igjen til den 12 ? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil også gi min kondolanse til deg og dine, Per Herbjørn. Utrolig sterk historie som jeg virkelig kjente langt ned i magen.

Ubeskrivelig trist.

Jeg kommer til å bestille denne voksen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, fikk selv en klomp i halsen når jeg leste dette, er utrolig trist når man opplever sånt. Så kondolerer så mye! kommer til å bestille denne voksen selv, men har du fortsatt noen igjen til den 12 ? :)

Slik jeg forstod det på Per, er dette en voks han kommer til å ha i nettbutikken lenge :)

og Per; Sett av en boks til meg :) En så flott måte å hedre sin sønn på må man bare støtte :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive