Gå til innhold

Shinearama.co.uk sykt bra priser ?


Anders_Aa

Recommended Posts

Anders_Aa

Jeg gikk inn på Shinearama.co.uk for første gang i dag, også så jeg litt på prisene. Da tenkte jeg bare; hmmm...ser bra ut dette....

Etterpå sammenlignet jeg prisene her med frakt, mot norske priser på produktene. Det er jo søren meg halvparten så billig på shinearama jo!! Stemmer dette ? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, prisene er som regel under det halve der. Sånn er det bare :) Dog finnes det en hel masse tråder om shinearama her inne, med diskusjon om priser osv. fra før.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

YES! ;D Da blir det storhandel derifra i løpet av kort tid! :thumbs:

Takk kjære briterere, som ikke gnager etter penger som vi nordmenn gjør... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES! ;D Da blir det storhandel derifra i løpet av kort tid! :thumbs:

Takk kjære briterere, som ikke gnager etter penger som vi nordmenn gjør... :P

Eventuellt "Takk kjære briter som tjener mye mindre av det vi gjør, slik at alt i deres land blir mye billigere"

Forøvrig kan briter byttes ut med hva du selv måtte ønske, svensker, amrikanere, tyskere, irakere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Mye info vedr shinearama her .

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Shinearama. Gode priser, god service og rask levering.

På mandag la jeg inn to bestillinger, en fra england og norge, ser ut som britene vinner. Kjør på, spar penger og tid hos Shinearama. Godt utvalg har dem også.

Endret av Bjerha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

Eventuellt "Takk kjære briter som tjener mye mindre av det vi gjør, slik at alt i deres land blir mye billigere"

Forøvrig kan briter byttes ut med hva du selv måtte ønske, svensker, amrikanere, tyskere, irakere osv.

Er kanskje bedre å si det sånn ja :) Men uansett er det jo billigere ! :D

Mye info vedr shinearama her .

Takk! Skal kikke litt der å ;)

Koden: DCNO5 , fungerer ihvertfall. 5%.

Den koden viste jeg om, det utgjør en god del forskjell, hvis man bestiller mye. Så det betyr jo enda bedre priser :thumbup:

Anbefaler Shinearama. Gode priser, god service og rask levering.

På mandag la jeg inn to bestillinger, en fra england og norge, ser ut som britene vinner. Kjør på, spar penger og tid hos Shinearama. Godt utvalg har dem også.

Gleder meg til å bestille derifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare bra å si om Shinearama! Stort utvalg, kvalitetsprodukter , pakker varene trygt og kommer fort fram! Og ikke minst GRISEbillig!

Og snop i hver pakke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe merkelig at man sparer 40-50 på 1 flaske ag srp med flyfrakt kontra å handle den i Norge.

Morro å bare sikle der og... Er latterlig mye jeg har "behov" for :)

-n

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bare masse gode ting å si om Shinearama, var vel den første engelske nettsjappa jeg prøvde meg på. Siden har det blitt endel ordrer derifra, hvis det er mye jeg skal ha på en gang, og det er vel pga frakten og tiden det tar å få levert godsakene ;)

Skal jeg bare ha noe småtteri, kjøper jeg det som regel her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MortenM

JetCarrier hjelper vel litt på om man bestiller en del?

Hjelper nok en hel del det, om du virkelig skal ha mye. Men så er det tiden det tar da <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...