Gå til innhold

Shining av Honda Civic VTiR! Første gong!


tharshan

Recommended Posts

Liiiite bilder, masse tekst. Veit heller ikkje om dette er verdig til å post her heller, men prøva! Andre gongen eg polera og første gong med maskin!

På tysdag fekk eg bilen EU-godkjent og coiloversene vart montert. Onsdag jobba eg, så då begynte eg på torsdag.

Dag 1:

Det aller første er å få gjort vasken skikkeleg. Eg har ikkje tatt vasken så nøye av bilen i mitt eige. Brukte ca. 3-4 timar på den!

Produktar og utstyr:

- Høgtrykkspylar

- Foam gun

- Prickbort

- Bilthamber surfex HD

- Meguairs NXT såpe

- Autobrite snowfoam

- Valet pro Orange pre-wash

- Swissvax Car bath

- Optimum No Rinse

- Swissvax blå claybar

- Turtlewax felgrens

- Swissvax Wheel

- Swissvax Washpuddel

Begynte med å legge på prickbort over heile bilen og lot den verke i ca. 5 minuttar før eg la på 1:3 surfex HD, som verka i 5 minuttar den også. Toppa den ut med å legge på foam, blanding av Autobrite snowfoam, Orange pre-wash og MG NXT såpe, og den dverke i nokre minuttar. Etter dette spylte eg av bilen med Høgtrykk.

Deretter gjekk eg laus på handvask. Bland ca. 3 korkar med SV car bath oppi ein 18l bøtte med gridguard. Brukte SV washpuddel. Når dette vart gjort, blanda eg ut ONR ca. 1:20 og brukte dette som lube til clay. Jaggu var det eindel forurensing på bilen! Tørka bilen etterkvart som eg var ferdig med panelane med Eurow waffle wave.

Bilen var rein og blank allereie nå! klokka vart mykje, så parkerte bilen i garasjen, godt fornøgd med arbeidet.

Dag 2:

Idag var det på tide å begynne med korrigeringa.

Produkter:

- Kestrel DAS-6 pro

- 150mm bakplate

- Scholl blå, gul og oransje pute

- Scholl S03 gold og S30+

- Div MF

Begynte med panseret. Det var UTRULEG mykje swirls når eg begynte! Starta med den mildaste komboen, S30+ og oransje pute. Dette tok forsåvidt ein goddel, men var ikkje heilt fornøgd. Så då gjekk eg rett på S03 gold og blå pute. Dette tok endel, og eg var godt fornøgd. Så då gjekk eg over heile bilen med dette. Tok små områder om gongen og buffa av oerflødig produkter med eingong. Venta eg litt, vart det eit ********!

Når klokka vart 00.00, begynte eg å bli lei. Då var eg ferdig med alt, unntatt, bakluke, bakfanger og frå høgre tør og bak. På slutten av dagen, merka eg at det var vanskeleg å få korrigert på høgre sida, så der gjekk eg laus med gul pad og S03 gold. Men framleis var det mikroswirls igjen. Prøvde eindel, men gjekk til slutt lei. Tenkte at S30+ oransje pad ville ta dette. Merka at Eurow kluten faktisk kunne vere syndaren her. Var så trøtt og sliten at eg ikkje orka å bry med då.

Dag 3:

Produkt:

- Scholl S3 gold og S30+

- Scholl Oransje, blå og gul pads

- Swissvax cleanerfluid

- Swissvax Insignis V2

Fortsatte med det som var igjen. Tok høgre side først og deretter bakdelen av bilen. Hadde sollys, så då fekk eg delvis bekrefta at Eurow kluten faktisk laga Swirls, så denne anbefales ikkje på mjuk lakk! Men nå hadde ikkje eg så mange andre MF å velge mellom, så eg berre fortsatte med denne. Skal uansett gå over bilen med ein finare polish i juni, hehe. Når eg var ferdig, begynte eg på steg 2, S30+ og oransje pad. Spredde produktet på lavaste hastigheit og tok 5-8 pass med maskinpress. Syns det vart bruktbart! Taket vart iallefall bra. Gjorde dette over heile bilen.

Når eg var ferdig, begynte eg på ein ny vask! La på Surfex hd og same såpeblanding, droppa prickbort. Når den var utført, tørka eg bilen og begynte å påføre Swissvax cleaner fluid. Når eg var ferdig, la eg på et lag med voks. Buffa dette av ca. 15 min etter på. Brukte ein grøn monster klut til dette, og den ANBFELAES PÅ DET STERKASTE! Meget god og mjuk klut. Blir nok å handle inn ein del av desse! Begynte klokka 10.30 og avslutta 23.00.

Dag 4:

Begynte med å tørke forsiktig av alt støvet på bilen. La på et nytt lag med voks igjen. Buffa den av etter ca. 15 minuttar.

Når eg var ferdig, ødla felgane litt. Dei var skitne! I og med at eg hadde monter coiloversene, var det berre å heise framme, så fulgte bakhjula med Så tok to og to felgar. La på felgrens, pridkbort og Swissvax wheel, og brukte Swissvax wheel kost til å løyse opp alt dritt. Spylta av, og brukte ein svamp. Etter dette tørka eg felgane og gjekk over med SV cleaner fluid etterfulgt av eit lag med SV autobahn. Denne var lettare å jobbe med enn insignis(denne er også meget lett!). Venta ca. 10 muttar før eg buffa av voksen. Brukte ei MF som autobahn-bilpleie sendte med DA maskina. Denne var også svært god! Må høre med dei hvilken type det er. La på eit lag til og venta 10 minuttar før eg buffa av voksen. Så henta eg dei to andre felgane, og fulgte same prosedyre. Vart veldig bra!

Tilslutt la eg på Rain X på nesten alle rutene. Og der sa eg meg ferdig, etter maaange timers arbeid! Såg ofte på panseret og alle vanndropane som prella av ruta på veg til Trondheim idag. Hehe

IMG_0724.jpg

Etter eit runder med S03 gold

IMG_0727.jpg

IMG_0733.jpg

Vart litt forskjell!

IMG_0734.jpg

Etter S30+

IMG_0737.jpg

Etter andre lag med insignis v2!

IMG_0744.jpg

Litt eksplosjon

Endret av tharshan
  • DCN Poeng 5

Golf VI bluemotion 11'
Honda Civic 97' VTiR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Litt vanskelig å se det ekte resultatet da det var dårlig med lys, men det så da vertfall ut til at det ble blankt og fint vertfall :)

Hvis alle de hvite prikkene på de første bildene er steinsprut så må jeg si det var en rikelig mengde.. hehe.

Steinsprut er jo noe man ikke får fjernet ved hjelp av polering, da skaden er for dyp. Her må man evt. til med lakkpenn/våtslip/polering. Men siden det ser ut til at det var ganske mye stensprut, så tviler jeg på at dette er en jobb som er verdt bryet. Dette er heller ikke noe man bør begynne med før man kan sakene.

Men blankt og fint så det vertfall ut til at det ble :)

Velkommen til galehuset! B)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggeleg med kommentar! Takk for den!

Alt er steinsprut ja. Skal legge et bilde av frontfangeren og. Den ser ikkje ut!

Onkel fekk til eit greit før og etter bilde. Skal prøve å få mast det ut av han! Typisk at eg ikkje fann kameraet mitt når eg begynte å polere. Har enda ikkje funnet det...

Men Sin den Eurow kluten laga masse swirls når eg buffa. Etter vask med milo vart den ganske hard. Kvifor det?

Endret av tharshan

Golf VI bluemotion 11'
Honda Civic 97' VTiR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du fikk et greit resultat her :) Det er en del teknikk i å buffe av polish/voks riktig. Jeg har ofte måtte gå over bilen en ny runde da jeg har jobbet sammen med nybegynnere som ikke har lært seg å buffe riktig enda og dermed laget microswirls. På myk lakk så MÅ man fordele presset ut over hele kluten, ikke brett den mer enn 2 ganger og jobb med hele håndflaten. Legg ikke på mer press enn det som skal til for å holde kluten inntil lakken. Får man for mye press på et punkt så vil alle kluter ripe myk lakk.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, der er feilen da. For jeg brettet den langt mer en to ganger.

Jeg synes at den green Monster og kluten autobahn-pleie sendte var nydeleg å jobbe med!

Skal nok ta ei ny runde i juni. Vil jeg få et bedre resultat med S40+ og svart pad?

Golf VI bluemotion 11'
Honda Civic 97' VTiR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 stk Green Monster, kun brukt den ene og var ikke imponert. Linter og er tung å buffe med synes jeg. Liker bedre MF med korte fibre som f.eks Meguiars sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Må si meg helt enig med Dr_S her.

Greenmonsteren jeg har lintrer også litt, og personlig liker jeg også microfiberkluter med korte fibre.

Meguiars Supreme klutene er helt fantastiske og er min klare favoritt blandt mikrofiberkluter.

Men det er jo så klart smak og behag :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller ikke imponert over over "green monster" klutene. De så heftige ut på bilder men når jeg fikk en i henda var det stusselige greier. Gled dårlig på lakken og ble fort mettet av produkt pluss at den lintet i et sett. Er mye til en brøkdel av prisen jeg heller vil bruke. Fikk 18 kluter i posten i dag til den nette sum av 150kr inkl frakt.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xanderion

Kjøpte meg en masse mf på ebay til en billig penge. Men de er ikke av aller beste kvalitet, og heller ikke sømløse.

Fungerer hvertfall greit til mitt bruk. Har ikke opplevd noen lintring fra dem eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tharshan

Sant det! Er passe eg ikkje tok med! dørkarmer etc., interiør, motorrom. MEN alt blir tatt når sommarferien begynner, då får eg meir enn 4 dagar på meg samt meir penger til meir produkt :D

Golf VI bluemotion 11'
Honda Civic 97' VTiR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...