Gå til innhold

TEST: Chemical Guys G6


Petter

Recommended Posts

Petter

Chemical Guys G6

HVOR mange gummifornyere trenger man egentlig???? Er det fler som er som meg? Hmm, den var ny... Den må jeg prøve.

Vel, det er nok på det settet at jeg nå har et overfylt rom i kjelleren.

Dette er en tyntflytende middel. Det fulgte med spayhode, men jeg valgte å spraye på en svamp applicator. Mulig at dere med MUD TYRES kan spraye fett på dekkene, men under 70 profil så vil jeg nok anbefale å bruke applicator..

Før bilder:

IMG_4096.jpg

IMG_4097.jpg

IMG_4099.jpg

IMG_4100.jpg

Direkte etter påføring:

IMG_4101.jpg

IMG_4102.jpg

IMG_4105.jpg

IMG_4106.jpg

IMG_4107.jpg

Til dere som griner litt på nesa nå. "Nja, jeg liker ikke blanke dekk"....

Se her.. Dekkene 3 timer etter, uten noe mer berøring etter de forrige bildene..

IMG_4110.jpg

IMG_4111.jpg

IMG_4112.jpg

IMG_4115.jpg

Jeg er ihvertfall fornøyd med denne. Den lukter meget godt, og siden den er så flytende var den en drøm å bruke.

Annbefales!!

Endret av Petter
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Så bra ut denne her ja, Ketil har sikkert lagt den i esken min i Verdalen alt :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Så bra ut denne her ja, Ketil har sikkert lagt den i esken min i Verdalen alt :)

Eske? Hva i himmelens navn får deg til å tro at det blir en eske? Siste bilder fra Verdalen viste en 40 fots container utenfor der...

Spent på holdbarheten Petter :) Har denne liggende selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eske? Hva i himmelens navn får deg til å tro at det blir en eske? Siste bilder fra Verdalen viste en 40 fots container utenfor der...

Spent på holdbarheten Petter :) Har denne liggende selv :)

det blir vel spot pris på det i containeren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • Forhandlere
Concker

Jeg bruker utelukkende G6 på plastikk og dekk.

Denne gir perfekt look i mine øyne, samtidig den holder seg noen uker før den blir noe matt.

Denne blir heller ikke brun over tid så selv om den blir noe mattere blir den ihvertfall ikke brun :)

grei pris også synes jeg. Fast våpen ;)

Efurd: Jeg bruker denne i motorrommet også, der holder den i månedsvis uten at den blir noe særlig påvirket av tempratur

Endret av Concker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker utelukkende G6 på plastikk og dekk.

Denne gir perfekt look i mine øyne, samtidig den holder seg noen uker før den blir noe matt.

Denne blir heller ikke brun over tid så selv om den blir noe mattere blir den ihvertfall ikke brun :)

grei pris også synes jeg. Fast våpen ;)

Efurd: Jeg bruker denne i motorrommet også, der holder den i månedsvis uten at den blir noe særlig påvirket av tempratur

Supert, takk for svar!:)

Tørker du av for å oppnå matt finish på plast også? Så du ikke gjort det på dekkene, men de ble matte etter noen timer.... på flasken står det jo ekstreme shine og at en skal tørke av for å få matt finish....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Supert, takk for svar! :)

Tørker du av for å oppnå matt finish på plast også? Så du ikke gjort det på dekkene, men de ble matte etter noen timer.... på flasken står det jo ekstreme shine og at en skal tørke av for å få matt finish....

Jeg tørker av restene etter rundt 5minutter.

da blir det perfekt finish etter min smak, en veldig mørk svart uten at det blir helt blankt.. en god mellomting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørker av restene etter rundt 5minutter.

da blir det perfekt finish etter min smak, en veldig mørk svart uten at det blir helt blankt.. en god mellomting :)

ok :)

Et siste spørsmål: er det nødvendig å tape rundt lister osv når en skal påføre G6, eller kan en enkelt buffe det av etterpå`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

ok :)

Et siste spørsmål: er det nødvendig å tape rundt lister osv når en skal påføre G6, eller kan en enkelt buffe det av etterpå`?

Jeg bare buffer av det som evt havner på lakken med QD og en klut jeg.

men den er litt seig ja, men ikke noe problem å fjerne med en QD ;)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...