-Tommy

Noen som gidder å se over handlelisten min? :)

Heisann,

Da har jeg sittet i alt for mange timer å lest side opp å side ned om alle slags mulige produkter, og har nå kommet til det stadiet at jeg bare måtte sette opp en liste. Hvis ikke så kommer jeg bare til å forvirre meg selv enda mer. Noen innspill? Noe jeg har glemt? Noe jeg burde bytte ut? Har absolutt ingenting så trenger ALT :)

post-2804-0-14727100-1303580934_thumb.pn

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja en gummifornyer? Personlig liker jeg p21s felgrens bedre enn bilberry, da jeg rett og slett synes den er mye bedre!

Ellers ser det ut som en ålreit pakke det der. Og jo, du kommer til å trenge flere mikrofiberkluter.

Klarer ikke å tenke om det er noe du har glemt.... Hm...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg hadde kjøpt Jetseal, da den er ganske dyr og ikke så holdbar. Du trenger mange flere mikrofiber. 10pk med Cg Fluffers er ikke dum. Påføringspads trenger du også, de røde fra SS er veldig gode. Du kunne også trengt en vannbasert avfetting, f. eks CG Grime Reaper(til motorvask, dørhengsler, dekk, hjulbuer, lakk). Tørkehåndkle trenger du. F.eks 4 pk med SS tørkehåndkle. Bytt ut Bilberry med Rim7. Ville også tatt med en liten flaske med Green Clean til tekstil og innvendig vask, samt Scoll Purple 9000 til å fornye plasten med. Purple 9000 kan også brukes på gummi matter, motor, osv :) Var det jeg kom på i farten..

Og har du lakkrens? Nytter lite å klaske på voks, uten at lakken er renset :) Her kan du bruke CG Vertua Bond eller Swissvax Cleaner Fluid..

Endret av johnsta
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vindusrens. Jeg bruker CG Streak free...Ser du skal kjøpe vindusforsegling og da er det veldig viktig å rense vinduene meget godt først for best mulig holdbarhet. Rensen som følger med er bare til å fjerne fettstoffer og såperester før forsegling.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive