Gå til innhold

vaskemaskiner


offroad

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Ja, vaskemaskiner med børster...

Har du fått riper i lakken, kan eier av vaskehallen bare bli fri for ansvar hvis bensinstasjonen kan bevise at skadene skjedde utenfor stasjonens kontroll.

Bare å kjøre bilen to runder da og så få gratis korrigering etterpå.... riper kommer uansett på børstemaskiner, de er nok små første gangen, men etter noen ganger syntes de ganske så godt...

Skulle tatt en gammel bil og limt en CD plate på panser og sett på CD plata etterpå hvordan den ser ut, om den blir så ripete som jeg tror eller at maskinvasken etterhvert har blitt bedre..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tatt en gammel bil og limt en CD plate på panser og sett på CD plata etterpå hvordan den ser ut, om den blir så ripete som jeg tror eller at maskinvasken etterhvert har blitt bedre..

Mulig jeg har en kandidat til dette :)

Hadde vært moro å sett hvor mye det faktisk riper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No need. HER har noen korrigert et halvt panser og kjørt bilen i børstevask. Man ser hvordan det ble, selv når bilen var ren før vask.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Christoffer:

CD-trikset? Hva går det ut på? Feste en CD-plate på utsiden av bilen og se hvor ubrukelig den blir etter vasken?

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD trikset går vanligvis ut på å ta en ny CD, brennbar, å stryke mikrofiberkluter/håndkler over for å sjekke om den riper. Riper den opp CDen så er det mulighet for at den riper opp lakken også.

Så i dette tilfellet blir det å se hvor mye vaskebørstene riper opp platen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli morro å se resultatet om noen prøver. Hadde også vært gøy å prøvd dette med gutta fra Vietnam som håndvasker for en hundrings, på 15min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ja, vaskemaskiner med børster...

Har du fått riper i lakken, kan eier av vaskehallen bare bli fri for ansvar hvis bensinstasjonen kan bevise at skadene skjedde utenfor stasjonens kontroll.

Bare å kjøre bilen to runder da og så få gratis korrigering etterpå.... riper kommer uansett på børstemaskiner, de er nok små første gangen, men etter noen ganger syntes de ganske så godt...

Skulle tatt en gammel bil og limt en CD plate på panser og sett på CD plata etterpå hvordan den ser ut, om den blir så ripete som jeg tror eller at maskinvasken etterhvert har blitt bedre..

Passer bra at jeg nettopp har kjøpt en tube med superlim da :) Evo'n skal få kjørt seg imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 years later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...