Gå til innhold

Leie bil i Tyskland


arnfinnj

Recommended Posts

Må si de er kjipe på å "offentliggjøre" prisene på en del av bilene jeg sikler på å prøve, men dette må nesten prøves altså...og det er ikke bare i Tyskland det kan leies biler. Fant Monaco, Frankrike og Italia også :)

Får jo en Vantage til mellom 600 og 1000 euro per dag. Er det bare jeg som syntes det er verdt det?

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjerne minimum 10000 euro og opp til 30000 i depositum for å leie de råeste bilene da...det er litt kjipt...

Endret av Hardstyler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjerne minimum 10000 euro i depositum for å leie de råeste bilene da...det er litt kjipt...

Depositum er depositum. Så lenge man får penga igjen, så får det være greit :)

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok det hvis man har et par hundre tusen til depositum...hehe...

Et par hundre kan by på problemer, men 50-100k går nok for en del med litt innsats, hehe!

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

leiebil + tyskland = fort

Greit å se handa til han nordmannen som leier en Ferrari i tyskland og skjelver så han nesten ikke klarer å holde i nøkklene....ikke rart de tar depositum...

Sikler og sier "brum brum" er ikke et bra tegn

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...har kjørt 911 turbo i tyskland og det er gøy...ifjor sto jeg på Shell i Flensburg og plutselig satt jeg i denne:

Forn_yd_.jpg

Denne var også gøy å kjøre bak og ved siden av:

Carrera_GT_Autobahn.jpg

Endret av Hardstyler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Stor motor = stort glis

he he

ja han hadde tatt ut nøklene regner jeg med?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor motor = stort glis

he he

ja han hadde tatt ut nøklene regner jeg med?

Du ser han ser skeptisk ut i bakgrunnen der...det verste er at han gav f... hvirket det som...spurte om å få ta litt bilder så sier han bare: just sit in the car...no problem...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...