Kny

Hvor kjøpe Kestrel DAS-6 PRO fysisk i butikk?

Hei,

som emne tilsier, er det noen butikker som lagerfører denne maskinen i Oslo/Akershus/Vestfold? Har googlet, men finner kun autobahn-bilpleie hvor jeg bestilte denne maskinen, men den var visst utsolgt og kommer ikke på lager før etter påske. Skulle hatt maskinen i påsken da jeg har mye tid å bruke på bilen :) Eventuelt noen som tenker å oppgradere, så er jeg interessert i å kjøpe maskinen din (PM) ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke garantere det, men tror det kun er Autobahn som selger denne her i Norge, og da kun over nettet...

Meguiars g220 kan være et alternativ å få tak i på BilXtra, men den koster noen kroner mer en DAS maskinen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med autobahn så ordner deg seg med en maskin.Men kan ikke love at du får til påske.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, var det jeg fryktet også. Får vel vente med bilkosen til etter påske da, litt synd med tanke på at jeg har div. scholl, swisswax og andre produkter på vei i postkassa i morgen. Finner ikke Meguiars-maskinen på BilXtra sin hjemmeside, men den koster vel omtrent 1000,- mer enn fra utlandet også regner jeg med, så det blir litt dyrt for en nybegynner.. Takk for svar :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var denne saken ordnet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med autobahn så ordner deg seg med en maskin.Men kan ikke love at du får til påske.

Jeg har bestilt maskin derfra, men de får den ikke inn på lager før etter påsken. Men han skulle sende meg med express så fort den var på lager! Så lenge jeg får shinet bilen før BMWCCN vårmønstringa helga etter er jeg fornøyd, men har ingen planer i påsken så jeg skulle hatt en maskin når jeg har så mye tid til overs :-)

Da var denne saken ordnet :)

Supert! Takk for kjappe svar på mail. Venter i spenning ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det du holder til i landet da? mulig noen kan låne deg en maskin til dette ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo, og jeg tør ikke låne ting av fremmede av frykt for å ødelegge noe. Hehe.. Skal nok klare å vente til etter påske ;) Får polere enderør, og freshe opp setene med litt swisswax leathercare sålenge!

Endret av Kny
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk noen gode, eller skumle nyheter. Stefaren min har visst en Flex roterende maskin jeg får låne, og garasje! Satse på at det går greit med roterende da :-) Kommer til å ta en del speilrefleksbilder under jobbingen, og kanskje resultatene blir å se på forumet :-) Wish me luck!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lykke til ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke produktene jeg bestilte fra scandicshine heller, må nok vente til etter påske med de også. Men synes det er skikkelig dårlig at de plutselig sender ut mail om at de har 15% kampanje på hele butikken sin nå, uten å si ifra engang om at de skal ha det da jeg var i kontakt med de på mail... Kun 3 dager etter jeg bestilte varene mine, og at jeg heller ikke får de før etter påsken, kunne likesågodt bestilt de i dag og spart rundt 400 kr på bestillingen min.... Argh

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive