Gå til innhold

nybegynner på Kjøpsrunde og valg


bullit87

Recommended Posts

Var og kjøpte produkter i dag :lol:

har tidligre

og step 1 -3 meguiars polish

Karcher høytrykksvaskjer fra bm. dyr variant.

Kjøpt inn meguiars produkts i dag.

Wash smitt.

nxt såpa

Grit Guard

Prickbort avfettining.

Er det noe mere jeg burde tilføre På seinere Kjøps liste.

Kommer vel langt med det jeg har nå. men tenkte på seinere.

har også fin fin mikrofiber klut som jeg har kjøpt som egentlig skal brukes inne i huset

kan jeg bruke den til og tørke bil med. er grå og fin mikrofiber klut og har også sett på extra

utstyr på karcher de selger skumdyse er det noe og satse på?

noe som må tilføres si i fra. takk så lenge og håper dette ser bra utB)

Endret av bullit87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Er det noe mere jeg burde tilføre På seinere Kjøps liste.

Felgrens kan være en ide, samme med feks en EZ felgbørste..

Ellers kan en vel si at "resten" kan tilføres... :D er mye en trenger, og en del en bør ha. Kommer litt ann på hvor avansert du ønsker dette.. men til vedlikehold etc så har du en grei plan der med det du har satt opp..

har også fin fin mikrofiber klut som jeg har kjøpt som egentlig skal brukes inne i huset

kan jeg bruke den til og tørke bil med. er grå og fin mikrofiber klut.

Vil si nei her, men har ikke sett kluten du sikter til. MF kluter inne er ofte tettere en de som er til bilen, så anbefaler deg MF som du finner hos bilpleie nettsider eller butikker...

Har også sett på extra

utstyr på karcher de selger skumdyse er det noe og satse på?

Den er ok, men du får mer fart på sakene med en FoamCannon... da legger du på såpe med høytrykk, så mer fart og moro ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe mere jeg burde tilføre På seinere Kjøps liste.

Felgrens kan være en ide, samme med feks en EZ felgbørste..

Ellers kan en vel si at "resten" kan tilføres... :D er mye en trenger, og en del en bør ha. Kommer litt ann på hvor avansert du ønsker dette.. men til vedlikehold etc så har du en grei plan der med det du har satt opp..

har også fin fin mikrofiber klut som jeg har kjøpt som egentlig skal brukes inne i huset

kan jeg bruke den til og tørke bil med. er grå og fin mikrofiber klut.

Vil si nei her, men har ikke sett kluten du sikter til. MF kluter inne er ofte tettere en de som er til bilen, så anbefaler deg MF som du finner hos bilpleie nettsider eller butikker...

Har også sett på extra

utstyr på karcher de selger skumdyse er det noe og satse på?

Den er ok, men du får mer fart på sakene med en FoamCannon... da legger du på såpe med høytrykk, så mer fart og moro ;)

ja da får jeg vente med og Vaske bil til jeg har vært og kjøpt inn riktige MF kluter både til tørk Og ellers. Har en interiør fille som er MF den funker greit... noen tips til Foamcannon Til ht Karcher da? takk for innspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kärcher sin originale er bang for the bucks. Den koster minimalt (ca 200) og funker bra. Skummer ikke fullt så bra som den scandicshine osv selger, men er et godt alternativ. Selv har jeg begge og bruker de ca like mye...

Review her: http://www.detailersclub.no/forum/topic/5919-test-kaercher-original-skummer/page__p__129107__hl__k%E4rcher__fromsearch__1#entry129107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...