Gå til innhold

Geirs Lexus CT 200h [SOLGT]


Geir

Recommended Posts

Ja, da har min kjære sorte fått ny, heldig eier fra Valdres. Selv har jeg bestilt meg en Lexus CT 200h med litt av hvert av ekstrautstyr i tillegg. Jeg valgte White Pearl med et interiør i Black Panther denne gangen :D

Så var det leveringstida, da....FEM måneder, dvs medio september. Den dagen jeg får melding om at VIN-nummeret på min bil er opprettet...ja, da kommer jeg til å oppføre meg som en unge i godteributikken, for det betyr jo at bilen begynner sin ferd på samlebåndet i sør-vest Japan.

Tar gjerne i mot tips for å unngå abstinenser, for dette blir tungt!

Et par pressebilder for den nysgjerrige;

10-06-13-lexus-ct-200h.jpg

Endret av Geir
Bil solgt. Endret emnefelt :)

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Gratulere så mye med en nydelig bil :D

Har sett to slike her i område, og den ser enda bedre ut i real life B) Er en bil man legger merke til. Jeg så flere som snudde seg for å ta en ekstra titt på den ved bensin stasjonen her.

Men 5 måneder blir lenge å vente da! beste tipset er vell å ikke tenke på det og ikke se på bilder. Er som julaften når man var liten og gledet seg, så føles det som evigheter hehe.. Men det blir ikke lett da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjonene, gutter! Egentlig motarbeider jeg meg selv ift ventetiden med å lage denne tråden, men sånn er det :D

Det er som du sier, Petter; Bra jeg ikke tok sort. Sort er egentlig favorittfargen min, men når jeg ikke vet om sortfargen på CT er hardere eller like myk som på IS-en, så tar jeg ingen sjanser. Lakken på IS-en var såpass myk at det tok vekk litt av gleden med å vaske bilen siden jeg måtte være så forsiktig.

Det er en del som har bestilt hvit, men jeg skal nok fint klare å skille meg ut fra hveten med noen små, detaljerte og diskré oppgraderinger B)

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bilen :) Gikk du for Eco, Comfort eller Luxury-utgaven? Knall valg av farge!

Jeg jobber med Lexus og Toyota, og har mange mil bak rattet på CT200h. Bare å glede seg - den er knallgod å kjøre ;) Ytelsene er også helt akseptable. 0-100 på rundt 10 sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av favorittfargene mine, ser superdeilig ut live! Grattis med finfin bil :D:D

Takk takk takk :)

Gratulerer med bilen :) Gikk du for Eco, Comfort eller Luxury-utgaven? Knall valg av farge!

Jeg jobber med Lexus og Toyota, og har mange mil bak rattet på CT200h. Bare å glede seg - den er knallgod å kjøre ;) Ytelsene er også helt akseptable. 0-100 på rundt 10 sek.

Jeg valgte Comfort med led, navi- og sportpakke. Måtte la fornuften styre litt fordi jeg skal flytte fra leilighet til hus i sommer. Ville jo helst hatt full pakke :D

Prøvde Auris HSD for en stund siden, og fant fort ut hvordan jeg skulle kjøre den CVT-kassa. Den er et mareritt om du kjører "feil" i mine øyne, for da maser den på et irriterende høyt nivå, hehe!

Dette blir min tredje Lexus jeg kjøper og som jeg ikke har prøvekjørt først. Føler meg trygg på at også denne vil overraske meg positivt ift forventningene mine, akkurat som de to forrige.

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte Comfort med led, navi- og sportpakke. Måtte la fornuften styre litt fordi jeg skal flytte fra leilighet til hus i sommer. Ville jo helst hatt full pakke :D

Prøvde Auris HSD for en stund siden, og fant fort ut hvordan jeg skulle kjøre den CVT-kassa. Den er et mareritt om du kjører "feil" i mine øyne, for da maser den på et irriterende høyt nivå, hehe!

Dette blir min tredje Lexus jeg kjøper og som jeg ikke har prøvekjørt først. Føler meg trygg på at også denne vil overraske meg positivt ift forventningene mine, akkurat som de to forrige.

Tror du har valgt mye "riktig" utstyr ;) Blir veldig bra dette!

CVT-kassa krever litt tilvenning, men fungerer veldig bra når den brukes riktig. Det morsomste er utvilsomt å gli gjennom bystrøk helt lydløst.

En annen stilig detalj på bilen er at du kan skifte mellom flere forskjellige instrumentbelysninger. Setter du bilen i "Sport" så får du røde instrumenter og blant annet en turteller ;)

Personlig tror jeg du kommer til å bli kjempefornøyd. Forventningene mine var egentlig ikke så veldig store - men den overrasket! Kvalitetsfølelsen i interiøret er godt på høyde med IS - om ikke bedre.

Vi har også fått veldig bra tilbakemeldinger av kunder som har prøvekjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Har fått med meg det med fargene. Har vel lest ut det meste av artikler og stats om bilen siden i fjor, så jeg kjenner den veldig godt allerede før jeg eier den.

Kommer til å savne skinn og Mark Levinson, men jeg overlever nok med mikrofiber og 10 høyttalere istedet for 14. Får jo keyless-go og ryggekamera, så det hjelper. Og joysticken gleder jeg meg til å leke med :D

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja, halve morroa er å vente det... så får en bare bygge bilpleiehyller så lenge og titte på alt en skal ha på bilen :)

Flott bil også dette her.. vidre planer for bilen da? senk og felger eller skal det holdes orginalt?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, halve morroa er å vente det... så får en bare bygge bilpleiehyller så lenge og titte på alt en skal ha på bilen :)

Flott bil også dette her.. vidre planer for bilen da? senk og felger eller skal det holdes orginalt?

Senk og felger skal gjennomføres. Siden jeg får den etter sommeren tror jeg nok ikke jeg setter det på før våren neste år. Resten holdes nok originalt. Jeg er glad i cleanlook uten for mye dill.

I mellomtiden skal jeg bygge på litt mer i bilpleiebeholdningen, ja. Og nå som jeg flytter til dobbelgarasje i tillegg er det på tide å kjøpe maskin og dra på kurs så jeg slipper å bruke Bernhard som unnskyldning for harryturer 2-3 ganger i året :D

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Grattis med fin Subaru Geir :)

Du kommer til å savne meg så mye at du kommer til å ringe meg hikstende og hulkende på tlf hvor du maser om å få komme over en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Grattis med fin Subaru Geir :)

Du kommer til å savne meg så mye at du kommer til å ringe meg hikstende og hulkende på tlf hvor du maser om å få komme over en tur :)

Er ikke bare Geir som hikster..

Var ikke så mye bedre du heller når du hadde den sorte forrige gang. Jeg fikk melding: "Petter, jeg har gjort noe dumt.. Kan du komme neste søndag og hjelpe meg??"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Haha, stemmer det Petter, men det var faktisk gangen før det igjen.. Geir ringer meg hver gang han har vasket så jeg må polere.. Tror jeg polerte den svarte totalt 258 ganger eller noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hvordan lakken på den sorte Fiestaen til samboeren er på søndag, B. Kanskje du ikke blir kvitt meg så lett allikevel :P

Skulle ønske jeg kunne være flue på veggen en av gangene B tok den sorte. Tror ordforrådet til Bernhard utvidet seg ganske bra mtp banneord :D

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Er ikke bare Geir som hikster..

Var ikke så mye bedre du heller når du hadde den sorte forrige gang. Jeg fikk melding: "Petter, jeg har gjort noe dumt.. Kan du komme neste søndag og hjelpe meg??"

Lurte han deg også..... Jeg kom og måtte ligge på gulvet i et par timer å leke meg med fanger og kanal.......

Og er det ikke FORFERDELIG å måtte vente så lenge Geir :D Ser ut som en knall bil.

Endret av Tyggern

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...