Gå til innhold

Volvo 850 R


gswede

Recommended Posts

Tyggern

Så ut som et veldig bra eksemplar... fin bil.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser veldig strøken ut :) tror jeg ville ha byttet den lyse tre innredningen til mørk og en annen grill om jeg var deg, men det er nå min mening :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

Begynner å føle meg hjemme blant alt panelet. Originalgrillen blir værende, trenger puss evnt bytte.

Det kommer ikke så godt frem men på nesen er det så mye stensprut at kun lakkering vil hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
kkromcke

Det kommer ikke så godt frem men på nesen er det så mye stensprut at kun lakkering vil hjelpe.

Det er akkurat samme på min 855 også, bare at der er det "fikset" med pensel. av amatører. Men dette så ut som er godt eksemplar selv om jeg ikke har sansen for lyst skinn interiør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Lightyear

Kommer vel ikke som noe sjokk at jeg har sansen for denne bilen :lol:

Og det er helt riktig kombinasjon med grønn metallic og lyst interiør, og din ser ut til å være velholdt innvendig. Kan være ganske nedslitte og møkkete når det er lyst interiør... Og du kan IKKE bytte til mørkt interiør på en original R, da må det være originalt mørkt interiør i så fall men det står ikke like bra til fargen på bilen.

Du har vel denne som søndagsvogn hvis jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...