Gå til innhold

Volvo 855 2.5l 10v 95mod Vårklargjøring


kkromcke

Recommended Posts

kkromcke

Fikk polert litt og lagt om til sommerskoa i dag

Det ble til at jeg kun tok panseret med maskin og resten for hånd, rakk ikke å ta taket, så det blir en annen dag :)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

51.jpg

Endret av kkromcke
  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Se der ja... ble bra forskjell på døra gitt..

Hvordan syntes du maskinen var å jobbe med?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

En god jobb dette da! Fine 50/50 bilder! skriv gjerne litt imellom hvert steg.Hva er tyre foam for noe?vask eller for å gi finere utseende til slutt?Hva bruker du på plasten?

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkromcke

Se der ja... ble bra forskjell på døra gitt..

Hvordan syntes du maskinen var å jobbe med?

Jeg blei litt fornøyd med døra når jeg dro av teipen ja :) og maskinen var grei den, men synes at jeg fikk bedre resultst med roterende. Så neste gang blir det nok andre produkter og roterende for å få bort ripene helt. Fant også MANGE flekker som har blitt penslet på(noe alla steisprutrepp).

En god jobb dette da! Fine 50/50 bilder! skriv gjerne litt imellom hvert steg.Hva er tyre foam for noe?vask eller for å gi finere utseende til slutt?Hva bruker du på plasten?

Jeg skal skrive litt til bildene senere, Men som du sikkert la merke til så står bildene i feil rekkefølge, så det blir nok å skrive litt til bildene når dem står i riktig rekkefølge.

Jeg ble fornøyd med 50/50 bildene, tok ca 130 bilder å endte opp med 51stk. Så de dårligste bildene gikk rett i papirkurven;)

Tyre Foam var noe jeg fikk av onkelen min, som jeg bare skulle prøve ut, det er mest for utseende sin del.

På plasten brukte jeg plast fornyer fra Cartec, husker ikke hvilket nummer den hadde.

Endret av kkromcke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

så ut som om det blei ganske bra resultat på bla. døra der ja. samtidig som jeg bladde igjennom bildene dine her, så tenkte jeg "det er ikke lenge til du opgraderer til roterende" hehe. ser ut som om jeg hadde rett i det?

ser ut som om du har et flott sted å stå på? hvor er det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkromcke

Bra shine det der :) Glemte du plastfornyer på dørhandtakene?Så litt grå ut i forhold til resten av plasten på bilen.

:unsure: Kanskje det.... hehe

så ut som om det blei ganske bra resultat på bla. døra der ja. samtidig som jeg bladde igjennom bildene dine her, så tenkte jeg "det er ikke lenge til du opgraderer til roterende" hehe. ser ut som om jeg hadde rett i det?

ser ut som om du har et flott sted å stå på? hvor er det :P

Jeg hadde egentlig tenkt til å bruke roterende, men fikk vite av dem som kan noe mere enn meg her inne at produktene jeg hadde var bedre med DA maskin. Så da ble det utprøvd denne gangen. Neste gang blir det nok roterende og andre produkter, som "sliper" litt i lakken, og ikke bare renser den kjemisk. blir nok ikke så lenge til neste gang.

Lokalet er helt topp :) det er verkstedet på jobben. Ligger på fokserød ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkromcke

Hvilket produkt brukte du med maskin?

Meguiars step 1 Deep Crystal Paint Cleaner

Meguiars step 2 Deep Crystal Polish

Meguiars step 3 Deep Crystal Carnauba Wax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit resultat dette ;) ser ut som om at vi har samme farge og, fargekode 417? ;) owatrol polytrol funker veldig bra på dørhåndtak og den gråe plasten på fangerne, bare som et lite tips. hvordan er det forresten å ta av dør listene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kkromcke

Tror det er 417 ja, Dørlistene fjerner man ved å åpne døra å ta av en "plaskopp" som skuler skruen til det ene festet, når denne skruen er ute kan listen skyves framover og tas rett ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...