Gå til innhold

Scholl SPAM vs CG Green Clean


Magnove

Recommended Posts

Greenclean er som ketchup.. det kan brukes til det meste :D

Det kan Spam også? :) Jeg skulle likt å sitt hvor effektiv Spam er i forhold til Green Clean i sterk blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Rent gjør de begge to, det som gjør at jeg foretrekker Spam her er at den etterlater en freshere lukt etter bruk.

Det blir ikke bare rent, det lukter rent også etterpå..

Bruker SPAM ren her, GC blander jeg ut fra 1:9 til 1:3...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er greit med GC at den kan blandes ut etter behov og blir dermed noe billigere i bruk enn det SPAM er. Muligens den også kan blandes ut uten at jeg kan huske å ha sett noe om det...

SPAM fungerte hvertfall bra på å rengjøre matter i bil. Erfarte dette tidligere i dag, men smaker ikke så bra riktignok hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AcciDabbi

Er greit med GC at den kan blandes ut etter behov og blir dermed noe billigere i bruk enn det SPAM er. Muligens den også kan blandes ut uten at jeg kan huske å ha sett noe om det...

SPAM fungerte hvertfall bra på å rengjøre matter i bil. Erfarte dette tidligere i dag, men smaker ikke så bra riktignok hehe

Skulle du bare prøve ut hvordan den var som munn-skylle-vann? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Spam er ferdig utblandet, så den er noe dyrere i bruk, mens greenclean kan blandes ut opptil 1:16.

Selv bruker jeg mest spam nå, den er også veldig god på skinnseter.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Spam er helt klart best til interiør som dashbord, dørsider, plast o.l. Synes Green Clean etterlater en klissete overflate hvor det henger igjen lo og dritt fra kluten. Har brukt det til interiør i blandingsforhold 1:15 og det tar ikke stort vs. Spam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd spam, men er ikke veldig imponert over green clean. Markedet er jo fullt av gode apc'er utenom green clean og spam :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

jeg har heller ikke testet green clean noe særlig.

kjøpte valetpro interilr APC og det virker som om den fungerer bra. også har den en citrus aktig lukt.

eksempelbilde fra når jeg renset et taktrekk med denne APC'en:

IMG_4353_1024x683.jpg

er også fin til å vaske plast med:

IMG_4375_1024x683.jpg

skal etterhvert få testet denne opp mot green clean.hittil veldig fornøyd med VP sin hvertfall.

hvis trådstarter vil jeg skal fjærne bildene, så er det bare å si ifra :)

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...