Gå til innhold

Lys til passat


Arne

Recommended Posts

Noen som vet hvor jeg kan få tak i nytt cupelys bak i bilen med bedre lys enn det som er i orginalt? Ønsker også og bytte lys i dørene som lyser opp bakken under dørene når de åpnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

Noen som vet hvor jeg kan få tak i nytt cupelys bak i bilen med bedre lys enn det som er i orginalt? Ønsker også og bytte lys i dørene som lyser opp bakken under dørene når de åpnes.

Kan jo evt. bytte ut til LED-belysning da? Bedre lys, ser "nyere" ut, bruker mindre strøm. F.eks. www.autolights.no selger det :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo evt. bytte ut til LED-belysning da? Bedre lys, ser "nyere" ut, bruker mindre strøm. F.eks. www.autolights.no selger det :)

Finnes mye bra i LED ja, men ikke stol på at du ikke får feilmelding/pærevarsel. Jeg brukte 400,- på LED skiltlys herfra som ikke skulle gi feilmelding, meeeeen kunne vel like gjerne kjøpt et par LED pinol pærer til 80,- :(

Kan ikke akkurat skryte av servicen til denne nettbutikken eller ( eller tidligere bilkabel.com da) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...