hmsilset

Nanolex glass urban etter 4 mnd tipper jeg.

Fungerer helt topp etter en hel vinter med kjøring og is skraping.Imponerende! Jeg er ganske sikker på at den vil vare 6 mnd på sommer!

Dårlig film, men viser hvordan den fungerer i skikkelig regnvær.

http://www.youtube.com/user/hmsilset?feature=mhum

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører også med nanolex på 2 biler, fungerer perfekt:-) Har lagt glass premium og det er en fryd å kjøre i saltdampen:-) Har kun brukt 3 liter spyleveske i vinter, og jeg kjører mye bil. Må skifte rute nå på grunn av en gedigen steinssprut som ble til en laaang sprekk så jeg må desverre vente lenge for å teste varigheten på den bilen som blir mest brukt på de verste veiene. Men jeg tror at premium klarer 20 000km eller 1 år som produsent sier. Vasker kun med nanolex shampo også for å teste. Har du prøvd den eller? Er fornøyd med den også:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører også med nanolex på 2 biler, fungerer perfekt:-) Har lagt glass premium og det er en fryd å kjøre i saltdampen:-) Har kun brukt 3 liter spyleveske i vinter, og jeg kjører mye bil. Må skifte rute nå på grunn av en gedigen steinssprut som ble til en laaang sprekk så jeg må desverre vente lenge for å teste varigheten på den bilen som blir mest brukt på de verste veiene. Men jeg tror at premium klarer 20 000km eller 1 år som produsent sier. Vasker kun med nanolex shampo også for å teste. Har du prøvd den eller? Er fornøyd med den også:-)

ja, testa den før den ble lagt ut for salg i nettbutikken.Jeg liker den :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive