Gå til innhold

swirls


Reodor

Recommended Posts

Har kjøpt scratch x for maskin MEN ble ikke riktig imp over meg selv fikk liksom ikke bort det jeg ville ha bort.....

kjører jeg da for fort eller bruker jeg for mye produkt???

evt avslutter for tidlig??? :blink:

Sort farge dette.....

har tidligere brukt produktet kun for hand med gode resultater.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd-Helge

ahh ny type ja.

nå vet jeg ikke hvilken maskin du bruker men det er nok produkter som er mere egnet for å fjerne swirls enn scratchX.

Selv bruker jeg kun ScratchX og en lignende type fra Sonax(som jeg syns er bedre) for å dempe synligheten av småriper til jeg får tid til å ta de med maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Brukte scratchX på fredag på en testspott på en bil og den fjernet alt untatt dypere riper, jeg jobbet da for hånd og dro over 3 ganger, jobbet den til den ble klar, og den imponerer fortsatt meg.

Tror ikke du trenger å kjøre denne fort, da den ikke har slipemiddler i seg så vidt jeg vet, men de større ripene tar det lenger tid å fjerne med denne (om det da er mulig) Ofte en løsning å gå over flere ganger også. Kjør den til den blir klar, innspiser og ta en runde til om du ikke fjernet det du skulle

hva brukte du av maskin?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Husk at den skal jobbes til det ikke er noe mer av den, altså det tar litt tid for hånd. Mange som gnir over litt, så går de lei, tørker av med kjøkkenhåndkle også er det like ille..

Ikke at noen av oss her inne gjør det, men sikkert mange som gjør det... Men det skal jobbes helt til den er "borte" (så video om den på megs sin side)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

3 runder med ScratchX

bilde8.jpg

Tar ikke alt etter 3 omganger, men den en tar mye swirls.. ja det tar noe tid, så en hel bil er en forholdsvis tung jobb, men det er jo ikke usunt med litt trim heller da ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg svetter som f... når jeg driver på....

Mulig jeg formulerte meg litt dårlig i starten her... nederste bilde var disse ripa jeg ikke fikk bort helt, sikkert for dårlig maskin PC :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...