Dag/Swissvax

Mars kampanje Swissvax

41 innlegg i emnet

Swissvax-logo11.jpgtpl0_spacer.gif

SWISSVAX KAMPANJE MARS 2011 - VINN EN IPAD 2!

ipad.jpg

Vi har tidligere hatt fine tilbakemeldinger fra kunder på våre små konkurranser og derfor hadde vi lyst til å gjenta dette nå som det nærmer seg vår. Denne gangen gjør vi det litt annerledes og gir alle våre nyhetsbrevsmottakere, facebook- og DCN venner muligheten til å være med i trekningen av en:

Apple Ipad gen. 2 - 32 GB!

"Den er dobbelt så rask som forrige generasjon, 33 prosent tynnere og opptil 15 prosent lettere, slik at den føles enda bedre å holde. Den gjør det så enkelt å surfe på nettet, sjekke e-post, se filmer og lese bøker."

Kravet for å være med i konkurransen er at man i løpet av mars 2011 legger inn en ordre for min. kr 500,- inkl mva - men eks frakt - i vår nettbutikk

www.swissvax.no Når man legger inn ordre må man i kommentarfeltet merke den med "Ipad 2011"

MEN det er faktisk mulig å øke dine odds betraktelig, for ved hver 500,- du bestiller for så får du ett lodd ekstra i konkurransen. Dvs. at om du bestiller for kr 2000,- så har du fire vinnersjanser på Ipaden. Vinneren av konkurransen, som trekkes hos politiet rett etter konkurranseslutt, blir kontaktet av oss og vil kunngjøres på våre hjemmesider.

For å motivere litt ekstra til vårpussen så gir vi også 10% rabatt til alle som bestiller for over kr 1500,- NB; Man får lodd ut fra opprinnelig sum før rabatt.

Minus 10 % på ordre over 1500,- Bruk kode SV10-1500

Vi tror vi med ordene i behold kan si at du neppe har vært med i en kampanje med større sjanse til å vinne en Ipad!

Ta kontakt om du har spørsmål rundt kampanjen.

Produktnytt:

Swissvax Vaskebøtte m/vanntett lokk og grit-guard

Bucket-Cutaway-Red-Insert-R.jpg

Vi har fått inn igjen våre fine og profesjonelle Swissvax vaskebøtter (i hvit farge) av god kvalitet igjen på lager. For dere som ønsker en god og tett bøtte (den kan fraktes full av vann i en bil uten å søle en dråpe!) med lokk og gritguard kan vi virkelig anbefale denne! PS; Ei bøtte er ikke bare ei bøtte...!

Swv_KW_MasterCollec_356.jpg

Er du i tvil om hva du skal velge? Kjøp et av våre populære

gavekort! De kan benyttes både til produktkjøp eller på vårt bilpleiesenter på Lillehammer.

De fleste av ordrene vil pakkes og sendes ut fortløpende, men vi tar høyde for utsolgtsituasjoner om det skulle bli stor pågang.

Svx-CrystalRockliten.jpg

Betingelser: Tilbudet gjelder kun mottakere av dette nyhetsbrev med adresse i Norge og avsluttes 31.03.11 klokken 23.59. Om det skulle oppstå utsolgtsituasjoner på varer på grunn av kampanjen vil disse sendes så snart varene er inne igjen på lager. Om det kommer ordrer som ikke tilfredsstiller kravene for rabatt i tilbudet så vil ikke disse bli ekspedert. Vi tar høyde for skrivefeil i tilbudet. Det medfølger ingen form for abonnement på hovdepremie. Hovedpremie sendes så snart den blir levert oss - lanseringsdato i Norge er 25.03.11, men man bør beregne litt forsinkelser ved lansering.

Med vennlig hilsen

KUNDESERVICE

Åpningstid telefon mandag til fredag kl 08-16

SWISSVAX NORGE

Industrigata 24 Underetg.

P.B. 704

2619 Lillehammer

Norge

Tel +47 61 27 99 00

Faks +47 61 27 99 01

epost salg@swissvax.no

web www.swissvax.no

SWISSVAX - CARE FOR YOUR DREAM ™

tpl0_spacer.gif

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk kampanje Dag :) Bare synd jeg overhodet ikke har råd til å handle nå :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk kampanje Dag :) Bare synd jeg overhodet ikke har råd til å handle nå :(

x2 :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 :thumbup:

x3 :( men jeg kan ta den ipad på forskudd :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster å leve på denne tiden av året ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster å leve på denne tiden av året ja.

desverre :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få se... hvor mange lodd blir det på en Divine da??? :rolleyes:

Det er nok fare for at det blir en ordre, om ikke noe Divine så blir det nok andre godsaker.

Bra Dag!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra tiltak Dag :thumbs:

Sånt liker vi ! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekk kampanje, men kjedlig måned i året økonomisk sett :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ladet tapedispenserne, turbo på tastaturet og gleder meg til å sende en iPad gen.2 til en heldig vinner!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og vi setter stor pris på den positive responsen dere gir oss på kampanjen :D Blir det en god kampanje (trang vinterøkonomi til tross) så kommer det noe spennende en annen gang også :)

Mvh Dag/Swissvax

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott med kampanje Dag/Kim, men jeg tror jeg venter til april med å bestille varer, ettersom det kan være fare for å vinne denne padde greia. Jeg vil overhode ikke være bekjent av å eie et (rotten)apple produkt. ;)

Forresten, når jeg tenker meg om, så har jeg inne en ordre hos dere (lagt inn 1/3), faller den inn under denne kampanjen?

Endret av Tommy
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall tiltak team Swissvax... er jo en grom premie dette her..

Får se om det ikke tikker inn en ordre etterhvert.. i feel lucky :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skummelt å måtte eie en iPad igjen.. Men kan jo hende det kommer inn en liten bestilling likevel, iPad er jo tross alt en knallgod TV-guide(forøvrig det eneste den var dugelig til)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpelibump for de som ikke har fått med seg vår mars kampanje. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh, fack. la inn en ordre 2 mars. men den gjelder sikkert ikke? :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinnersjansene er fortsatt store og vareutvalget oser av kvalitet:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordre lagt inn! Føler at jeg er i vinner modus! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sluttet med snus før helga, så det var lett å rettferdiggjøre litt Swissvax handling nå :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sluttet med snus før helga, så det var lett å rettferdiggjøre litt Swissvax handling nå :)

Takk for det.

Pakket og sendes i dag :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive