Gå til innhold

Chemical guys uk


bilmagikeren

Recommended Posts

bilmagikeren

Ettersom jeg har lest masse tull med dette firmaet, måtte jeg jo bare prøve å legge inn en bestilling. Chemical guys har jo bare tulla siden dag en av bestillingen. De skulle sende meg sporingsnummer for 5 dager siden og har prøvd(uten svar) å finne ut hvem som leverer for de.. Chemical guys uk are unrealieble, er vel ingen underdrivelse! Så til de som lurer på om de skal prøve en bestilling: Hold dere laaaangt unna! kjøp chemical guys hos andre enn dem selv!?:((

P.S det blir jo bare komisk å se dem i aksjon, samme fremgansmåte fortsatt, og den har vell ikke vært gull?

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Etter litt mailveksling kom de frem til at de skal se på avtalen de har med interlink til norge, de skrev fedex var en del dyrere, men jeg tror de kanskje prøver noe annet snart.. Får se hvordan det går fremmover.

  • DCN Poeng 1

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-volvoRsport-

Har handlet derfra en gang jeg også, manglet noen varer jeg aldri fikk, bare dårlige unnskyldninger og bortforklaringer når man kontaktet dem. La tilslutt ut en post under forhandlerforumet deres på DW, den ble ikke overraskende slettet rimelig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Tror det er delte meninger her, men det har vel vært problemer med det inernasjonale nummeret. Jeg gav de (etter tips på dcno) mitt persnr men byttet de to siste tallene.. Uansett har de sagt de skal se på saken, så får man se hordan det blir. Problemet mitt er at jeg ar fått 2 pakker fra shinearama, i mens jeg har ventet.(14dager) på cg.uk Så betalte jeg vel ca 150 i frakt hos cg, og 80 hos shinearama, men men. Er jo ikke noe større problem enn man gjør det til.

volvoRsport: De svarte meg pronte, da jeg skrev at jeg ville legge ut en post med problemet, hos detailingworld og dcno:) Som du påpeker, mangler noen ting som aldrig kom!???:) sier en ting, gjør noe annet:))

Endret av cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-volvoRsport-

Kom til å tenke på en ting; Mener du Cleanyourcar eller CarWash'nWax? Min erfaring som jeg skrev over er med CarWash'nWax som før het CG UK, men nå har Cleanyourcar blitt CG UK isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Hmmm, chemicalguys.co.uk tror jeg det er. Men på siden er det jo carwasnwax produkter, så må vel være samme??

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på en ting; Mener du Cleanyourcar eller CarWash'nWax? Min erfaring som jeg skrev over er med CarWash'nWax som før het CG UK, men nå har Cleanyourcar blitt CG UK isteden.

Hmmm CleanYourCar er fortsatt CleanYourCar.co.uk?? Hva skal være endra med dem sier du?

Har ikke hatt noen problemer de gangene jeg har handla derfra da. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

CleanYourCar er ihvertfall ubrukelige, jeg har fortsatt ikke fått alt jeg venter på og nå er det snart 1år og 8mnd siden jeg bestilte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

Hvorfor skal dere styre og krangle med utenlandske nettbutikker, når dere får kjøpt det samme hos scandicshine?

Blir ikke billigere å handle i utlandet når det mangler varer dere har betalt for. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Sant nok, om man ikke får varene er det jo svindel. MEN det er jo unektelig sånn at det er halv pris ca i england, og det er penger for meg, når det er sagt håper jeg å kunne fortsette å bruke norske nettbutikker også:) Er jo ikke alt som er billigere, noe er dyrere også.Men igjen, om man ikke får varene er det jo noe man kanskje burde gått sammen og "gruppekonfrontert" ev annmeldt som svindel!

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal dere styre og krangle med utenlandske nettbutikker, når dere får kjøpt det samme hos scandicshine?

Blir ikke billigere å handle i utlandet når det mangler varer dere har betalt for. :D

Agree! Ser ikke poenget. Og skulle noe allikevel gå skeis med bestillinger her til lands (i hvert fall hos de som er partnere med DCN) vil man aldri kunne få så god support som det som tilbys her på forumet :)

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Dette er det sikkert mange meninger om, jeg har sett overnevnte firma ha problemer med levering, da jeg sikkert kommer til å bruke en del kroner på det, er jeg jo interresert i å få mest mulig får pengene, så da utenlanske.. Men de kan jo aldri tilby samme service som de i norge. Det er veldig bra at det finnes norske butikker og de har veldig godt utvalg og vet hva de snakker om. Pleier ikke å handle i sverige, men om vi er der bruker vi som regel(ikke alltid) kjøpe litt brus og mat, ikke røyk og alkohol:() Litt samme som jeg liker å handle det jeg skal innenfor landets grenser, men noen ganger handler jeg der det er billigst for vanlig mannen i gata, og så sant du får de varene du har betalt for kan england være stedet.

Men som sagt handler jeg KUN der fordi det er billigst!:)

Endret av cocos

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-volvoRsport-

Hmmm CleanYourCar er fortsatt CleanYourCar.co.uk?? Hva skal være endra med dem sier du?

Har ikke hatt noen problemer de gangene jeg har handla derfra da. B)

www.chemicalguys.co.uk fører til CG sortimentet til Cleanyourcar. www.chemicalguys.co.uk førte før til CarWash'nWax.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har selv hatt trøbbel med Chemicalguysuk a.k.a car wash'n wax

Måtte tilslutt gå via resolution-senteret til paypal for å få tilbake pengene mine, da de ikke ville oppgi noe sporingsnummer.

De påsto pakken var sendt og eneste svaret jeg fikk fra de var at pengene ble trukket tilbake av paypal og at de hadde sendt pakken.

Da jeg sa at jeg ville avslutte saken med en gang jeg fikk sporingsnummer ble det stille, jeg forsøkte igjen å sende en epost uten svar.. totalt 4 eposter over en periode på to uker.

Godt at noen har fått varene sine, men jeg har ingen god erfaring med de.

Jølle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Har handlet på chemicalgysuk.com, og etter relativt kort tid ble status på pakken oppdatert med sendt. Imidlertid manglet sporingsinfo. Etter en måned purret jeg firma, som svarte høflig at dette var trist- og de skulle sende meg sporingsinfo og navn på spedisjonsfirma. Imidlertid så hører jeg ikke mer i fra disse. Etter å ha purret 8 ganger, får jeg svar fra en David om at han beklager og skal sende meg dette når han kommer hjem. Det går ytterligere tre dager, og jeg purrer hver dag. I dag mottar jeg informasjon om at Royal Mail er benyttet, og i e-posten fremkommer tracking ID. ID viser seg å være feil, og er ufullstendig. Hører ikke mer fra "David" etter dette, på tross for flere purringer. Anser saken som tapt.

Konklusjon er at jeg vil fraråde handel i denne nettbutikken. Produktene er gode... firma er råttent. Kjøp andre steder.

MVH

Pål

Endret av pasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små pakker de sender til Norge med Royal Mail får du ikke sporingsnr på. De kan ikke spores, blir som et brev.

Men jeg har alltid fått pakkene mine allikevel, uten at det har tatt såå lang tid som i ditt tilfelle.

Men sånn er det, når de som selger CG her hjemme ikke har like godt utvalg, da handler man noe her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer på mitt eget innlegg her.

Mottok varer i dag, og trekker negativ omtale av chemicalguysuk.com, Da det viser det seg at Royal Mail har benyttet laaaang tid på levering (1,5 mnd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig R. Vormestrand

Svarer på mitt eget innlegg her.

Mottok varer i dag, og trekker negativ omtale av chemicalguysuk.com, Da det viser det seg at Royal Mail har benyttet laaaang tid på levering (1,5 mnd).

Royal Mail e treeeege ja :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...