Gå til innhold

Noen som vet hvor de selger disse felgene??


zomiboy

Recommended Posts

Lurer vel ganske enkelt på om noen kjenner til noen som forhandler disse felgene, RS4 II Gunmetal?

Har goooooogla på alt mulig men finner ingen norske forhandlere :blink:

gunmetal.jpg

Skal selvsagt ikke ha slike sentercaps da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en RS4-II replica med feil senterkopp. De lages av Velocity Motoring, og modellen heter V708.

Send en mail til sales@velocitymotoring.com om de kan ordne en leveranse til deg. Vil de ikke sende til Norge, så ship via JetCarrier.

Riktig at det er feil senterkopp :thumbdown:

Har lest om velocity motoring og at man kan bestille derfra, men tenkte kanskje det var et smart norskt hode som hadde funnet ut at det er litt etterspørsel etter disse i NORGE :huh:

Men det ser ikke slik ut desverre...

Får vel høre med de da, å takk for hjelpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som lager og selger RS4-II replika.

Vet det er mye å få tak i på tysk ebay iallefall.

Eller så er det stor forskjell på kvaliteten på lakken på felger. Evt så kan du kjøpe et sett replikafelger å få dem pulverlakkert eller omlakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig at det er feil senterkopp :thumbdown:

Har lest om velocity motoring og at man kan bestille derfra, men tenkte kanskje det var et smart norskt hode som hadde funnet ut at det er litt etterspørsel etter disse i NORGE :huh:

Men det ser ikke slik ut desverre...

Får vel høre med de da, å takk for hjelpa.

Gummihuset.se har også en replica, men da må du få sendt dem til postkontoret i Åre eller Storlien(hvis de har postkontor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Riktig at det er feil senterkopp :thumbdown:

Har lest om velocity motoring og at man kan bestille derfra, men tenkte kanskje det var et smart norskt hode som hadde funnet ut at det er litt etterspørsel etter disse i NORGE :huh:

Men det ser ikke slik ut desverre...

Får vel høre med de da, å takk for hjelpa.

Har akkurat signert forhandlerepapirer på Velocity, så du får si ifra om du enda er interessert i felger herfra.. :)

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat signert forhandlerepapirer på Velocity, så du får si ifra om du enda er interessert i felger herfra.. :)

Nice...

Har du en pris på V710 19 x 9,5 i gunmetal??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice...

Har du en pris på V710 19 x 9,5 i gunmetal??

Venter på priser på frakt og pris på felger, er vel ikke sikkert jeg får det før mandagen, men skal sjekke opp da!

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

obimann

Dritkult at du skal forhandle Velocity, Per-Herbjørn! Grattis!

Kan du sjekke hvilke felger som kan skaffes med innpress 45 eller 50 i 8.5x19 og 9.5x19 til 1-serie? Og pris, selvsagt. (Boltsirkel 5x120, senterdia 72.6. På nettsidene deres er det bare 713, men jeg har sett på nettet at folk har fått noen av de andre modellene med dette innpresset også.)

Endret av obimann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult at du skal forhandle Velocity, Per-Herbjørn! Grattis!

Kan du sjekke hvilke felger som kan skaffes med innpress 45 eller 50 i 8.5x19 og 9.5x19 til 1-serie? Og pris, selvsagt. (Boltsirkel 5x120, senterdia 72.6. På nettsidene deres er det bare 713, men jeg har sett på nettet at folk har fått noen av de andre modellene med dette innpresset også.)

Heisann!

Skal sjekke jeg, får nok svar fra dem på mandagen. De virker veldig seriøse og svarer kjapt, så ser lyst ut :)

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

obimann

Heisann!

Skal sjekke jeg, får nok svar fra dem på mandagen. De virker veldig seriøse og svarer kjapt, så ser lyst ut :)

Flott! Vet du om de sitter med de fleste felgene på lager? Fraktes de over dammen på en uke eller to?

Endret av obimann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Vet du om de sitter med de fleste felgene på lager? Fraktes de over dammen på en uke eller to?

Dette vet jeg ikke helt, har sendt noen mail med spm, men spørs om de hadde gått for dagen. Skal komme med svar så fort jeg vet noe mer!

Men jeg regner egentlig med at de har felgene på lager.

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat signert forhandlerepapirer på Velocity, så du får si ifra om du enda er interessert i felger herfra.. :)

Hva er pris på V708 gunmetal finish i 18 x 8,5? ET er jeg ikke sikker på, må se på de gamle. Skal på en Audi A4 B7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er pris på V708 gunmetal finish i 18 x 8,5? ET er jeg ikke sikker på, må se på de gamle. Skal på en Audi A4 B7.

Kommer så fort jeg får prislistene!

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...