M.J.

Hjelp til rep. av kunstlær i Bmw 1-serie

Hei! Har en 1-serie som har fått en rift/sprekk i kunstlæret på siden av setet. Sprekken er omtrent 6-7cm lang, og jeg kan se stoffet på undersiden hvis jeg bretter litt på sidene. Er det noen som vet om et triks for å få dette ok igjen, og stoppe det fra å bli en større skade?

Har desverre ikke noe bilde av skaden for øyeblikket..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lett å reparere dette, men du får kjøpt nytt trekk til sitteputa for ca 2200.- hos GS bildeler (sikkert billigere på koed)

Link til sittepute

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg at det ikke var noe quick fix på dette nei. Men kjekt at det finnes nye trekk da. Takk for linken! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor utsatt sitter denne? Tenkte kanskje det hadde gått an å sy med tynn tråd og ha på litt lim i sprekken, men det holder vel ikke hvis det er mye slitasje på stedet.

Forresten, hvis det finne nye trekk, så må det vel være lett å ta av det du har og lime på en lapp på baksiden av sprekken?

Er ikke lett å reparere dette, men du får kjøpt nytt trekk til sitteputa for ca 2200.- hos GS bildeler (sikkert billigere på koed)

Link til sittepute

Finner du pris på tilsvarende i Alaskagrau skinn? Jeg klarer ikke å finne fram på nettsidene til GS. :(

Endret av obimann
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor utsatt sitter denne? Tenkte kanskje det hadde gått an å sy med tynn tråd og ha på litt lim i sprekken, men det holder vel ikke hvis det er mye slitasje på stedet.

Forresten, hvis det finne nye trekk, så må det vel være lett å ta av det du har og lime på en lapp på baksiden av sprekken?

Finner du pris på tilsvarende i Alaskagrau skinn? Jeg klarer ikke å finne fram på nettsidene til GS. :(

Dyyrt

Alaskagrau

Men skinn er vel litt lettere å reparere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dyyrt

Alaskagrau

Men skinn er vel litt lettere å reparere.

Takker! Blir i alle fall motivert til å prøve når det koster såpass å bytte. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er akkurat ved hofta/låret, så det blir en del slitasje. Jeg tror ikke det går å lime på en lapp på baksiden, da kunstlæret er limt på et slags hvitt underlagsstoff. Men jeg tenkte på å prøve med sånn modell bygge lim, da de har en tynn nålelignende spiss. For så og teipe over mens det tørker så det holder seg sammen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er akkurat ved hofta/låret, så det blir en del slitasje. Jeg tror ikke det går å lime på en lapp på baksiden, da kunstlæret er limt på et slags hvitt underlagsstoff. Men jeg tenkte på å prøve med sånn modell bygge lim, da de har en tynn nålelignende spiss. For så og teipe over mens det tørker så det holder seg sammen.

Jeg hadde det på akkurat samme plass på min 1 serie, med ca 50000km på telleren. Jeg solgte bilen :P

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive