Gå til innhold

Tonytic's samling


Tonytic

Recommended Posts

fikk plutselig interessen for dette når jeg kjøpte meg ny bil i august i fjord, så da var det bare å begynne å handle. kjøper ikke store slumpen i gangen, siden lærlinge lønn er ikke noe å satse på, i tilleg så er det månedslønninger. men noe blir det uansett, så legger ut bilder av min lille samling til nå ;)

Bilde163.jpg

2stk bilglas forsegling fra nanolotus ;)

Bilde165.jpg

puter, applicators såpe osv.

Bilde166.jpg

diverse MF

Bilde167.jpg

+ WM

Bilde168.jpg

ikke tilstede: mothers børste, type lang.

og ja, alt er satt opp for bildets skyld :P

bruker bare Best Tools (engangs verktøy :P) roterende foreløpig, men Flex eller Makita står høyt på ønskelisten. har bare prøvd makita, god å kjøre synes jeg men synes den er litt stor, vet ikke hvordan den er i forhold til flex. noen som kan si noe om det ? :)

venter en pakke i posten, kommer vel om noen dager håper jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Det er jeg helt enig i Petter. Også blir den ikke i nærheten av like varm...

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Veldig fin samling du har fått så langt :thumbup:

Også har du Nanolotus bilglass forsegling til mange år ;)

Lurt at følge med på DCN og kjøpe på salg når man er på lærling løn. Du kan jo overbevise sjefen din om at sponsorere en flex eller makita til deg hvis du polere bilen hans :D

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt valget mellom Flex og Makita, hadde nok valget mitt falt på Flex, veldig god og "liten og nett". Da jeg prøvde Makita ble jeg liksom aldri helt "kompis" med den. Men nå har jeg bare brukt den èn gang og det var på en båt.

Men som du ser er det flere som synes den er knall.

Ser ut som du har en del av det som skal til for å få en blank bil iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye fint her :) har du ikke bøtte?

flex'en er endel mindre enn makita ja.

http://www.youtube.c...h?v=chnpMGnSxPY

se der ja. Nei, har faktisk ikke rotet meg til å bestilt en skikkelig bøtte med gritguard enda :P men det kommer til sessongen begynner ;)

veldig enig med deg Petter i at Makitaen er veldig stabil maskin å kjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Fin samling..

Jeg hadde gått for Makita uten å nøle.. Flex er langt ifra i samme klasse som Makita..

Eneste "fordelen" Flex har er at den er lettere, men er man mann så er ikke det noe stress...

Makita'n min har det aldri vært noe tull med og den har gått over 1000 timer nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Jepp, hadde noen spurt meg om jeg var intresert i å bytte flexen min i makita hadde jeg ikke vert i tvil om å bytte.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice samling! Hvorfor to store bakplater, istedenfor en stor og en liten? :)

har bare blitt sånn, du må ikke spørre meg hvorfor :P har foreløbig ingen små pads heller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

kom en liten en på pakke på lørdag ;)

Autobahn!

Bilde184.jpg

Gritguard

Bilde183.jpg

bøtte fra swissvax med gamma seal, fornøyd nå, Øyvind G? B)

Bilde182.jpg

2 stk mixing bottles, 1 stk Car Bath, 1 stk Pneu og Pneu kost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny pakke i dag:

Bilde205.jpg

CG maxi suds 2, CG fabric guard, CG bare bones, Scholl spam, Orange prewash, Ez detail brush. mangla scandinc shine's tørkehåndkle.

bestilte egentlig Glossworkz såpe, men var for lang ventetid stod d på lappen og jeg fikk en t-skjorte som plaster på såret. litt stor, men da har man noe å vokse i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det. begynner å bli fornøyd selv nå. kunne tenkt meg Shield wax, men ser ikke behovet for den enda. får heller kjøpe inn hvis det blir mye polering i løpet av sommeren. ;) men kunne godt tenkt meg en skikkelig maskin, og sikkler mest på makita. PTG og rensemaskin har også vært til stoooor nytte! men har også litt andre prioriteringer for bilen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Skal ikke kimse av dem samlingen der :)

klarer seg en liten stund enda, men sikler etter nye ting som f.eks CG black light og hybrid V7, scholl s17+ og s30, swissvax CFP og shield. mye av dette kommer med tiden er jeg redd! :lol: mere MF's kommer vel også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...