Gå til innhold

Korrigering av svart 2002 Audi A6


CFM

Recommended Posts

Hei, da var det ikke lenge igjen til vår og sommer så ettersom jeg er litt lat i år og gjerne vil har det gjort skikkelig så da ønsker jeg en utvendig gjennomgang med korrigering av swirls og en del RDS som det har blitt gjennom årene.

Det er også noen merker på bakfangeren etter litt uforsiktig bruk av tilhenger, men ikke de store merkene. Jeg vil tro det holder med lakkstift og våtsliping hvis noen er flinke med det. Har sett noen gode resultater i Show and shine delen her. :)

Er også en liten ripe på 5cm som kjennes såvidt med negla på venstre bakdør over dørhåndtaket og en over høyre hjulbue bak. Hvis det går an å gjøre noe med da.

Jeg er også gjerne med og hjelper til. :)

Jeg er forresten hjemme i Halden i påsken med bilen hvis det er noen som kan da. Skal ha den til tectylbehandling så jeg tenkte det passet med å ta alt hjemme denne påsken.

Legger ved noen bilder. Dog ikke verdens beste kvalitet ettersom de er tatt med mobilkamera... Og dette sølet på bilen kom etter en kjøretur til jobben i dag... :(

IMAG0098.jpg

Swirls på bakluka

IMAG0111.jpg

Merker etter tilhenger på bakfanger

IMAG0109.jpg

IMAG0110.jpg

Venstre bakdør

IMAG0112.jpg

Høyre hjulbue bak

IMAG0113.jpg

Endret av CFM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Befinner bilen seg i halden, eller på sola? Ser du har skrevet halden i headingen, mens bilde er tatt bak statoilstasjonen i flyplassveien på sola.

Dette er bare for å få en oppklaring, jeg har ikke anledning, før det blir varmere i været.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per dags dato befinner den seg på Sola ja. Men ettersom den skal på tectylbehandling hjemme i Halden i påska så tenkte jeg like gjerne å ta alt der.

Da befinner den seg i et område med en god del dyktige detailere, så du bør nok få kontakt med noen ganske snart. Å hvis du skal få lagt i noe i steinsprut, og riper, så vil antagelig den som skal korrigere bilen, få gjort dette noen uker i forveien, slik at lakken får synke ferdig før våtsliping.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...