Gå til innhold

Voks inni dører


Mcgyver

Recommended Posts

Har søkt litt, men finner ikke noe særlig om dette.

Hva slags voks bruker dere inni dører osv..? Er det noe utenom Turtle ice som ikke etterlater hvite "merker"? Eller bruker dere det samme som utenpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er greit å bare legge det mest holdbare du har der, da det egentlig er det eneste som teller. Kanskje en sealer da den gjerne tiltrekker seg mindre støv osv enn en carnauba voks. Beading osv der inne har ingenting å si uansett.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Bruker Autorange Banana wax der, den lager ikke merker og derfor er det fint å komme inn under lister etc uten å måtte fjerne polish etterpå... Det er ikke det stedet som ser mest juling om vinteren, så for meg så har det holdt i massevis. Bruker den også i drenerignsteder, underside dører, inne i tanklokket etc...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Bruker Autorange Banana wax der, den lager ikke merker og derfor er det fint å komme inn under lister etc uten å måtte fjerne polish etterpå... Det er ikke det stedet som ser mest juling om vinteren, så for meg så har det holdt i massevis. Bruker den også i drenerignsteder, underside dører, inne i tanklokket etc...

jeg har bananavax, men har ikke brukt den enda. hvor ofte må du legge den hvis du bruker den på insida av dørene.

trodde ikke denne var som en LSP. trodde den var mere lik som f.eks AG SRP?

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Autorange Banana wax der, den lager ikke merker og derfor er det fint å komme inn under lister etc uten å måtte fjerne polish etterpå... Det er ikke det stedet som ser mest juling om vinteren, så for meg så har det holdt i massevis. Bruker den også i drenerignsteder, underside dører, inne i tanklokket etc...

Dette høres som noe jeg ser etter :) Hvor er det dere kjøper denne, ser ikke noe sånt på SS el lign..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

www.autoboss.no har denne. Husk også¨rabattavtelen vi har med de :)

Rabattavtale

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...