Gå til innhold

Tour De Shine 2011


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Da er det på tide å planlegge en ny tur til Lottomillionærenes hjemland, nemlig Verdal i Nord-Norge.

Dato er satt til fredag 10/6-11 til søndag 12/6-11, dette er riktignok pinsehelgen.

For videre info om hva som skjer på disse turene ta en titt her:

TDS 2010 Vol 1

TDS 2010 Vol2

Dette er en sosial tur for de som ønsker å treffe likesinnede og kanskje komme seg bort fra hverdagens strabaser, moro er det garantert at det er..

1. Bernhard (Sitter på med Truls i Cuntmachinen).

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bernhard (Sitter på med Truls i Cuntmachinen).

2. Essiek (samma f*** hva som ellers står på tapeten, dette skal jeg være med på)

3. Thomas_K (æ e me)

4. cotte78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bernhard (Sitter på med Truls i Cuntmachinen).

2. Essiek (samma f*** hva som ellers står på tapeten, dette skal jeg være med på)

3. Thomas_K (æ e me)

4. cotte78

5. Siw (Er jo noe langt framme i tid, men dersom jeg har anledning vil jeg være med!)

Endret av Siw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

1. Bernhard (Sitter på med Truls i Cuntmachinen).

2. Essiek (samma f*** hva som ellers står på tapeten, dette skal jeg være med på)

3. Thomas_K (æ e me)

4. cotte78

5. Siw (Er jo noe langt framme i tid, men dersom jeg har anledning vil jeg være med!)

6. Truls,(driving miss Daisy)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Er det forresten noen som kan ta bagasjen til Truls og meg? Og helt sikkert det setet jeg egentlig skal sitte i regner jeg med at må ut av bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst i år, men kan hende jeg skal på sjøen i sommer.

Tror muligens det blir seinere enn den helga :)

Endret av Terjeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor bagasjeplass i Saab'n, Mr B. Får sikkert med deg baki der på turen nedover i og med at du bænkers får rødt kort av Truls i løpet av helgen. Og da skal jeg ikke røre bremsen på nedover-turen :) Til info så sammentreffer dette nesten helt perfekt med min "uhyggelig nærme 40 år snart"-dagen min - regner med at Ketil da først legger på 90% på alle priser og derette gir meg 50% rabatt siden " æ e slik einj slik kjækk toilling som itj spøtte i glaset"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Mulig vi bare tar hele 500n baki bilen din Espen, så kan vi sitte på begge to.... :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bernhard (Sitter på med Truls i Cuntmachinen).

2. Essiek (samma f*** hva som ellers står på tapeten, dette skal jeg være med på)

3. Thomas_K (æ e me)

4. cotte78

5. Siw (Er jo noe langt framme i tid, men dersom jeg har anledning vil jeg være med!)

6. Truls,(driving miss Daisy)

7. Bendiksen

2007 Vw Touran 1,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Det her er dårlig planlegging....

Da er jeg i Bryllup (så blir sikkert like drita), men det burde det vert tatt høyde for syntes jeg...

Da går jeg glipp av denne runden også... men får trøste meg med at den første er altid den beste

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide å planlegge en ny tur til Lottomillionærenes hjemland, nemlig Verdal i Nord-Norge.

Dato er satt til fredag 10/6-11 til søndag 12/6-11, dette er riktignok pinsehelgen.

For videre info om hva som skjer på disse turene ta en titt her:

TDS 2010 Vol 1

TDS 2010 Vol2

Dette er en sosial tur for de som ønsker å treffe likesinnede og kanskje komme seg bort fra hverdagens strabaser, moro er det garantert at det er..

1. Bernhard (Sitter på med Truls i Cuntmachinen).

Med fare for å virke pirkete, så må jeg bare påpeke at Verdal ligger i Nord Trøndelag :) Bare så dere ikke roter dere bort på veien oppover :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Med fare for å virke pirkete, så må jeg bare påpeke at Verdal ligger i Nord Trøndelag :) Bare så dere ikke roter dere bort på veien oppover :thumbup:

Alt nor for Sinsen er Nord-Norge for Bernhard.

Petter har nesten rett, alt når Skedsmokorset er Nord Norge...

Skal dama være med oppover Petter? Husk at dette er ett "no-wife" opplegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bernhard (Sitter på med Truls i Cuntmachinen).

2. Essiek (samma f*** hva som ellers står på tapeten, dette skal jeg være med på)

3. Thomas_K (æ e me)

4. cotte78

5. Siw (Er jo noe langt framme i tid, men dersom jeg har anledning vil jeg være med!)

6. Truls,(driving miss Daisy)

7. Bendiksen

8. Petter (trekker seg kanskje tidlig tilbake på lørdagkveld. :D )

9. Popp (Satser liv og helse på å slå alle rekorder siden fredag er på bursdagen min, bli 14 nå :) )

Endret av Popp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Du kommer ikke til å slå noen rekord annet enn at du er den som er mest ubrukelig full..

Du har kun sålangt uttelling på 1 av 4 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...