Gå til innhold

Hvor får man billige volvo deler?


bilmagikeren

Recommended Posts

bilmagikeren

Jeg må bytte dempere pluss hjulager, og kanskje noe mer. Bilen er en 1998 v70 2.0 126hk. Jeg så for en tid tilbake en nettbutikk, tror den het svenskeshop e.l noe lignende. Kort sagt handle deler fra sverige på nett, så sender firmaet delene først, og faktura etterpå. Er det noen som har handlet fra lignende sider? Eventuelt er det noen som har tips om forandlere med gode priser i norge? Utland?

mvh cocos

Endret av truhaa
fjernet moms spørsmål.

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem side du sikter til, har den lagret på pcen hjemme. Skal finne ut av det når jeg er ferdig på jobb. Eller så er mekonomen relativt billige på deler, og kvaliteten er det ikke noe å si på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Takk for respons:)

Har du handlet derfa selv? Tenkte å ringe Mekonomen, Bilextra, volvo og et par andre får å se hvor de ligger i pris.

Har en svoger som jobber på volvo i byen, økern tror jeg. Om jeg får hans rabatter tror jeg det hadde blitt en del billigere, men tror jeg har tenkt å vente til eventuelt noe DYRT! ryker..

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Nei det var ikke den siden. Det var en rein webshop for alle merker. Nye deler. Skal se om jeg finner den, men uansett takk for innspill:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet en del deler til min egen bil fra england. www.eurocarparts.co.uk Jeg slapp i allefall unna med under en tredel av deleprisene i norge :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den Euro-siden va noe billig. Sjekket noen ting jeg har kjøpt de siste årene og får deler av eksakt samme fabrikat (Lemförder, Pagid) til lavere pris over disk her i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...