PH/Blankbil

Espuma Revolution Wheel Cleaner RTU 1l

Espuma Revolution Wheel Cleaner RTU 1l kommer om ikke altfor lenge, venter på svar fra lev. på et par spm.

Denne er klar til bruk og er da 1l... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen er denne iforhold til alt det andre som er av felg rens ? og hva tror du pris vil være :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen er denne iforhold til alt det andre som er av felg rens ? og hva tror du pris vil være :)

Jeg vil vel påstå at denne er noe av det beste man kan kjøpe, og det er veldig mange som støtter meg på den uttalelsen.

Pris er ikke 100% sikkert enda, kommer tilbake her med det så fort jeg vet noe mere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på denne og den vanlige?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på denne og den vanlige?

At den er klar til bruk, ferdigblandet 1 l.

Altså ikke noe forskjell utenom at den kommer ferdigblanda.

Endret av PH/Blankbil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det blir omtrent 15,- flaska da? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok litt mere enn det dessverre. Så det lønner seg jo å kjøpe konsentrat sånn sett. :)

Får legge til dette da: Slik som det alltid gjør, så lønner det seg jo å kjøpe store kanner osv, men er ikke sikkert alle trenger dette, og bare vil kjøpe 1l for å teste. Derfor tar jeg inn denne. :)

Endret av PH/Blankbil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det er bra at du utvider sortimentet jeg Per H, bra det er noe for alle.

Dere som bruker mengder kjøper sikkert konsentrat, dere som ikke trenger det, eller vil teste denne kan da også få den i 1 liter ferdigblandet. klar til bruk rett fra flaska.....

Skal få betstilt meg denne her selv, har mye 5 litersdunker hjemme her med mye forkjellig felgrenser, så greit å få seg en 1 liter for test før en shopper dunke :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det er bra at du utvider sortimentet jeg Per H, bra det er noe for alle.

Dere som bruker mengder kjøper sikkert konsentrat, dere som ikke trenger det, eller vil teste denne kan da også få den i 1 liter ferdigblandet. klar til bruk rett fra flaska.....

Skal få betstilt meg denne her selv, har mye 5 litersdunker hjemme her med mye forkjellig felgrenser, så greit å få seg en 1 liter for test før en shopper dunke :)

Nettopp! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempegodt tilbud for de som ikke bruker så mye felgrens også, for dette er virkelig en knall felgrens til en god penge som tar det meste :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive