Gå til innhold

Bingo sin Vectra C 05


Bingo

Recommended Posts

Sitter her og kjeder meg litt så jeg lager en tråd om den "nye" familiebilen vår.

Det er da en Opel Vectra C 2005 mod. km-standen står på ca 97700.

1.8 liter hele 122hk

Har egentlig aldri vært noe Opelmann, men jeg begyner å like bilen nå. ekstremt god plass i den bilen her.

Eneste jeg aldri komme til å like med denne bilen er fronten , er liksom noe feil med de lyktene <_<

Planen min er 30 mm senk, noen nye 19" felger kanskje en vinge på bakluka osv..

Men problemet mitt er samboeren min, hun liker bilen som den er og senka biler er det verste hun vet, så jeg får se om jeg gir meg siden det er hun som bruker bilen mest..

sånn ser den hvertfall ut.

opel1.jpg

opel2.jpg

opel4.jpg

Så gikk jeg på bilxtra og kjøpte meg noe sotfilm for å prøve meg på det, ble helt greit igrunn. ble litt å sette fingeren på men ser greit ut på avstand. var mest pga ungene i baksete jeg gjorde det å selvfølgelig spare litt penger :rolleyes: . sliter litt med bakruta, har aldri krympa film med varmepistol før. å jeg har en mistanke om att bilxtra filmen ikke er så lett å gjør det med, så jeg tror jeg må levere den inn å få tatt det.

opel6.jpg

opel7.jpg

opel10.jpg

opel11.jpg

opel12.jpg

opel13.jpg

opel14.jpg

Så hadde jeg bilen på NAF på garantiutløpstest, sto med glans :D

Men de klarte jo selvfølgelig å rygge borti med den der borte, så det ble 3 riper i fangeren og en knust baklykt ,pluss en liten bulk i bakluka.

014-3.jpg

Dette skjedde på en fredag og på tirsdagen hadde jeg bilen tilbake med nylakkert rumpe.

Så NAF skal egentlig ha skryt for å fikse opp etter seg,skulle egentlig bare mangle att de fikser opp etter seg, men dessverre er det ikke alle som gjør det.

Jeg skulle jo også ta den en skikkelig runde før vinteren kom, men vinteren kom på meg som julaften på kjerringa så jeg får ta det til våren heller.

Så får vi bare se om det skjer noe videre her, håper jo på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin bil. :-) fått på no større felger så hadde den blitt perfekt ;-) så det du hadde skrevet om sote rutene, er det for å gjemme bort ungene :-P hehe neida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin bil. :-) fått på no større felger så hadde den blitt perfekt ;-) så det du hadde skrevet om sote rutene, er det for å gjemme bort ungene :-P hehe neida

takk for det :) Ja større felger står på ønskelisten. Det er for å gjemme bort ungene ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Opel du har der :) Er jo bare å senke bilen uten at hun vet det ;)

takk takk :) tror faktisk hun hadde merket det ganske fort :) men hun har sagt att det er greit etter vinteren, så da regner jeg med den blir senket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sett på et senkesett fra Eibach (kun fjærer) som senker den 30mm og jeg er ganske sikker på at hu ikke hadde merka det. :D

De fjærene er progressive og helt geniale, i vanlig kjøring så kjennes bilen helt lik ut som original, mens når det kostes på så stivner dem bra. B)

Med 30mm senk så ser bare bilen mye mere "normal" ut, og kun de som kjenner bilen vil se at den er senka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sett på et senkesett fra Eibach (kun fjærer) som senker den 30mm og jeg er ganske sikker på at hu ikke hadde merka det. :D

De fjærene er progressive og helt geniale, i vanlig kjøring så kjennes bilen helt lik ut som original, mens når det kostes på så stivner dem bra. B)

Med 30mm senk så ser bare bilen mye mere "normal" ut, og kun de som kjenner bilen vil se at den er senka.

Ja jeg har lest om de fjørene der, så går nok for dem, vanvittig høy nå hvertfall!ikke bra for en gutt med høydeskrekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...