Dr_S

Foma 737 spørsmål

Har kjøpt en Foma 737 og hører at flere roser stålarmert slange fremfor fiberarmert, som 737'en har.

Er det mulig å få kjøpt stålarmert slange løs? Min slange er ubrukt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er samme kopling noe det sikkert er så er det fult mulig å få laget seg en slik.

10M slangen som er stål armert har veiledende pris på 1300,-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har søkt etter det samme, og vurderer å kjøpe 7m stålarmert til 696,- fra fomaforhandler.no

Endret av madskh
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde solgt 737 maskinen før den ble tatt i bruk, og kjøpt 747 med en gang. Du får med en ekstra lanse som er verdt litt, 10m stålarmert slange som er myyyyye mer håndterlig og litt bedre spec på trykk og vannmengde. 747 er vel verdt de ekstra kronene i forhold til 737.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er best i pris på 747 da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er best i pris på 747 da?

Jeg kjøpte min på Bauhaus på Liertoppen til 2690,- Jeg tror veil pris er litt over 3000,- fra FOMA selv. Men regn med at det kommer noen vårkampanjer så følg med på tilbudsaviser i postkassa.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min på Bauhaus på Liertoppen til 2690,- Jeg tror veil pris er litt over 3000,- fra FOMA selv. Men regn med at det kommer noen vårkampanjer så følg med på tilbudsaviser i postkassa.

Jeg mener å huske at jeg kjøpte min 747 på tilbud til 1999,- hos Bauhaus på våren i fjor. Jeg er knallformøyd!

Hvis jeg skulle oppgradert til stålarmert slange ville jeg ikke kjøpt 7m. Jeg synes 10m holder akkurat til å komme rundt bilen uten å måtte flytte på HT'en, så jeg ville minimum kjøpt 10m.

Endret av obimann
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener å huske at jeg kjøpte min 747 på tilbud til 1999,- hos Bauhaus på våren i fjor. Jeg er knallformøyd!

Hvis jeg skulle oppgradert til stålarmert slange ville jeg ikke kjøpt 7m. Jeg synes 10m holder akkurat til å komme rundt bilen uten å måtte flytte på HT'en, så jeg ville minimum kjøpt 10m.

Er forsåvidt enig, men er vel like greit å kjøpe en 747 da pga 10m slangen koster jo 1300,- veiledende :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forsåvidt enig, men er vel like greit å kjøpe en 747 da pga 10m slangen koster jo 1300,- veiledende :(

Helt klart. Men jeg tenkte generelt da jeg skrev kommentaren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å teste såpetanken på spyleren idag. Men det kom ikke noe skum ut? Prøvde tilslutt uten noen lanse på, da kom det en svak stråle med vann iblandet litt såpe. Er det virkelig så dårlig skum på org utstyr? Glad jeg har foamcannon på vei ;)

Og hvorfor er det to tanker? Fylte såpe i begge, og byttet mellom 1 og 2 på bryteren..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å teste såpetanken på spyleren idag. Men det kom ikke noe skum ut? Prøvde tilslutt uten noen lanse på, da kom det en svak stråle med vann iblandet litt såpe. Er det virkelig så dårlig skum på org utstyr? Glad jeg har foamcannon på vei ;)

Og hvorfor er det to tanker? Fylte såpe i begge, og byttet mellom 1 og 2 på bryteren..

Jeg bruker en til avfetting og den andre til såpe.

Og ja den er RÆVA den såpe funksjonen blander kun vann og såpe for så å sende det ut i store dråper.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men får du ut noe såpe hvis du har på noen av lansene?

Endret av Dr_S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men får du ut noe såpe hvis du har på noen av lansene?

ja vri det grå stykket (nederst )på enden mot klokka. du merker da m engang at det ikke er høyt trykk.

velger på hjulet foran om du vil trekke såpe fra tank 1 eller to og event hvor mye såpe.det er mellom 2 og ti prosent tror jeg det sto i bruks anvisningen.

p.s. jeg har dog en 737 men skulle tro dette er likt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive