Gå til innhold

Polering av hvit Bil/Båt/Mc


Reodor

Recommended Posts

Er det bare jeg som synes dette er plagsomt?

Hvit polish + hvit lakk = Prakk (spesielt problematisk var under vår shine på min båt)

Ikke sikker på om det finnes produkter fra forhandlere inne her som har dette men ser for meg en test runde på hvit lakk med farge tilsetning i produktet MEN min bekymring er kommer fargen til og sette rester av seg som igjen kan by på prob????

Noen som har prøvd?

Turtel har farge? burde være flere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har polish med mye forskjellig farger, men når man har startet å polere så blir jo polishen til en tynn transparent film uansett. Det er jo denne "filmen" og brytningene i refleksjonene man ser, ikke fargen. Polish vil uansett være vanskelig å se på hvitt, men riktig belysning hjelper mye! Det er i allefall min erfaring :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har polish med mye forskjellig farger, men når man har startet å polere så blir jo polishen til en tynn transparent film uansett. Det er jo denne "filmen" og brytningene i refleksjonene man ser, ikke fargen. Polish vil uansett være vanskelig å se på hvitt, men riktig belysning hjelper mye! Det er i allefall min erfaring :)

Ja er klar over det men tenkte litt høyt her bare om viss osv..

Under båt pussen ble det et sant helvete for å si det mildt jeg sto ute her med sol/overskyet sol igjen vanskelige forhold... :(

var da tanken slo meg hva om jeg tilsetter litt farge bare for og se bedre hvor jeg er liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...