maggi224

noen som har peilig på gerni stemvasker

hva med å kjøpe slange med håndtak (på feks felleskjøpet ) og bare bytte ut koblingen i enden om den ikke passer ( hos feks tess) ? så ut som en hurtigkobling "hann" nede på maskinen , evnt. bytte koblingen som sitter på maskinen så den passer koblingen på slangen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å kjøpe slange med håndtak (på feks felleskjøpet ) og bare bytte ut koblingen i enden om den ikke passer ( hos feks tess) ? så ut som en hurtigkobling "hann" nede på maskinen , evnt. bytte koblingen som sitter på maskinen så den passer koblingen på slangen

høres jo ut som en god plan det. hvor mye tror du det vil koste ca

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var det da .. :) mener å huske at det var ca 700,- for slange med håndtak hos felleskjøpet , men du må jo ha forlenger og dyse i tillegg da , noen koblinger og litt jobb hos noen som har høytrykks utstyr (presskobling på slangen) kan vel ikke koste all verden

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde styrt unna. Den ser ganske gammel og falleferdig ut. Å tar du i beregning kjøpssum, frakt, ny slange og spylerhåndtak, og sikkert lit smårep, så er du fort oppe i 3500-4000.- og da hadde jeg heller lagt til noen lapper og kjøpt den minste Foma varmtvannsvaskeren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde styrt unna. Den ser ganske gammel og falleferdig ut. Å tar du i beregning kjøpssum, frakt, ny slange og spylerhåndtak, og sikkert lit smårep, så er du fort oppe i 3500-4000.- og da hadde jeg heller lagt til noen lapper og kjøpt den minste Foma varmtvannsvaskeren.

hvor mye koster den minste foma vaskeren da? er jo ikke sikkert det er noe ødelagt på den ne her da men er enig at den ser litt slitt ut. skal innom maskin teknikk på mandag å høre ka dele koster

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser på Foma sine sider, at den faktisk har blitt noe dyrere de siste årene, når jeg skulle ha vasker for 2-3 år siden, så kostet Foma hot line tst 6990.- nå koster den 8890.-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så ikke ut som den har vært veldig lite brukt ihvertfall, her risikerer du jo i værste fall å kaste penger ut av vinduet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive