Dr_S

Hvilken QD fra Chemical Guys bør jeg velge?

Litt lyst på en QD fra CG i samlingen min, men blir jo helt forvirret når jeg ser utvalget.... Hvilken bør jeg gå for?

De har jo Synthetic Quick Detailer, Speed Wipe, Pro Detailer og kanskje flere for alt jeg vet... ;)

Hvem av de har voks i seg?

Endret av Dr_S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Speed Wipe hver gang jeg tørker bilen. Går utrolig mye lettere å tørke med den, samtidig som den piffer voksen litt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei eg bruker Clear seal detailer.Den er fin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speed Wipe +1

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CG Pro Detailer gir det blankeste resultatet etter min mening, og inneholder Carnauba wax. Speed Wipe er også bra.

MVH

Pål

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg har de fleste på hylla her... P40 Detailer, SpeedWipe, Synthetic QD, Hybrid V7...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker man QD imens man tørker bilen eller etterpå? har ikke helt satt meg inn i det. skal det fungere som en liten boost mellom de gangene man legger voks eller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen sprayer på litt QD men de tørker bilen. Jeg gjør ikke det. Er nesten ikke vann igjen på bilen etter hageslangetrikset, så jeg bare pad tørker de dråpene som er.

Har jeg tid, hender det jeg går over med QD etter dørk. Spay on, wipe off. Men da velger jeg alltid en QD som gir en form for beskyttelse. Hvis ikke ser jeg ikke vitsen.

QD uten beskyttelse bruker jeg til clay lube, som hjelp ved lett støvdørk, under polering til prime pad og tørke polishrester om det sitter godt.

Bruker for øvrig Dodo Juice Red mist til å booste voksen, og Meguiars Last Touch til etc. Denne kan blandes ut til formålet du skal bruke den til og kommer på rimelig kanne.

Endret av Bjørgvin
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive