Gå til innhold

litt hjelp med SV produkt.


Stusjelig

Recommended Posts

Hei hei folkens..

tenkte på å få samlingen litt større og da invitere SV familien..

Swissvax Autobahn Felg Voks 50 ml

Swissvax Glacier Voks 200 ml

Swissvax Voks Påføringspute

Swissvax Seal Fead 250 ml

Swissvax Detalj kost

Swissvax Pneu kost

Swissvax Felg kost

Swissvax Pneu Svart Matt 250 ml

Men ser jeg mangler CF, men hvem skal jeg velge ?

eller er det no annet jeg burde ha ?:)

får EdreM sin polerings maskin snart, så da starter jeg den stien snart :)

Endret av Stusjelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) angående CF så har jeg regular å den er knall ! kommer egentlig ann på hva du ønske at produktet skal gjøre :) Jeg er hvertfall strålende fornøyd med CF regular og Shield :D

Hei hei folkens..

tenkte på å få samlingen litt større og da invitere SV familien..

Swissvax Autobahn Felg Voks 50 ml

Swissvax Glacier Voks 200 ml

Swissvax Voks Påføringspute

Swissvax Seal Fead 250 ml

Swissvax Detalj kost

Swissvax Pneu kost

Swissvax Felg kost

Swissvax Pneu Svart Matt 250 ml

Men ser jeg mangler CF, men hvem skal jeg velge ?

eller er det no annet jeg burde ha ?:)

får EdreM sin polerings maskin snart, så da starter jeg den stien snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det jeg står i mellom om jeg skal ta CF regular eller om jeg skal ta CF medium, siden jeg får polerings maskin snart :)

må vel nesten ha en eller annen CF siden jeg skal ha glacier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje bytta ut SV Glacier med en annen voks i samme prisklasse som foreksempel SV Mirage, Onyx, Shield. Som er voks som går til litt mere enn spesifikt lyse farger (regner med du har hvit bil, kanskje?). Uansett blir du helt sikker veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvit bil ja, så da er vel glacier den som er mest til hvit bil, så får heller shield komme som vinter voks litt seinere :)

Kan jo hende du finner ut at du skal ta en liten jobb for noen, eller vokse en bil i familien og da hadde jeg starta innkjøpet med en litt mere "allround" voks. Og heller kjøpt meg en voks spesiellt for en lakktype/farge senere. Det er det jeg mente, men det er selvfølgelig ditt valg, uansett er det knall gode produkter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Siden du skal bruke CF på maskin ville jeg gått for CF Professional, som er laget for å brukes med maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende du finner ut at du skal ta en liten jobb for noen, eller vokse en bil i familien og da hadde jeg starta innkjøpet med en litt mere "allround" voks. Og heller kjøpt meg en voks spesiellt for en lakktype/farge senere. Det er det jeg mente, men det er selvfølgelig ditt valg, uansett er det knall gode produkter:)

Har petes 53 fra første kjøpet så den er vel litt sånn "allaround voks"?

Siden du skal bruke CF på maskin ville jeg gått for CF Professional, som er laget for å brukes med maskin.

er det mye slipemidler i denne ? eller går denne som en ganske fin fin polish og klargjør lakken til voks ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Har petes 53 fra første kjøpet så den er vel litt sånn "allaround voks"?

Skjønner, den er det ja. Men ingen erfaring med den voksen. Trodde den SV voksen var den første voksen du skulle kjøpe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, den er det ja. Men ingen erfaring med den voksen. Trodde den SV voksen var den første voksen du skulle kjøpe. ;)

tok denne på bilen min før jeg vinteren, holdt ca 2 mnd med et lag med jetseal under :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas_K

tok denne på bilen min før jeg vinteren, holdt ca 2 mnd med et lag med jetseal under :)

Holdt den så lenge med en vask i uka? det er jo slettes ikke ille det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var litt variernde på vasken, for noen ganger var det hvertfall 25- :S så gikk fra 1 uke til kanskje 2 uker mellom, men rundt 2 mnd da var alt av lakkforsegling og voks totalt borte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...