Gå til innhold

Ett riktig godt og innholdsrikt nytt år!


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Jaja, da er ved på tampen av ett nytt år. 2010 har vært en spennende år, ihvertfall for mitt vedkommende.

Oppturer og nedturer, men mest opp :)

Mye spennende biler, og i 2011 er det allerede endel spennende biler på tapeten :)

Jeg ønsker ihvertfall samtlige av Detailer Club Norway sine medlemmer ett riktig godt nytt år og takk for det som har vært :)

Gleder meg til ett nytt år sammen med denne "gjengen".

Skål og fest med måte :fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Oluf

    3

  • Bernhard

    2

  • Thomas_K

    2

  • Ståle

    1

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Jo takk i like måte Bernhard....

Jeg ser veldig frem til bilpleieåret 2011, hvor mine egne biler skal stå i fokus

Likeså ser jeg frem til tour de Østfold som er en privatgreie som snarlig finner sted, men trolig kommer til å bli fyldig dokumentert på forumet :D

Likeså gleder jeg meg til release dato av en viss VHS kassett......

Jeg vil benytte anledningen til å si at du Bernhard er den største ressursen DetailersClub Norway har.

-Gjennom dine show&shines, dine hjelpomme innlegg og gjennom din utrolige vidtspennde humor og generelle innsikt så er du et umistelig medlem og en motor i dette nettsamfunnet...så all kudos til deg.

Jeg håper du ikke har tenkt å slakke av en milimeter :thumbup:

At du og Trulsern sender meg rødvin til jul er heller ikke direkte ukoselig......stor klem til deg for det :)

Godt Nytt bilpeleieår allesammen :fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, og i like måte!

For min egen del vil 2011 etter stor sannsynlighet bety bytte av samboerens og min bil, samt huskjøp. Spennende tider i møte, med andre ord. Med huskjøpet kommer det nok også en dobbelgarasje, og da blir det action!

Håper alle får en strålende feiring i morgen kveld. Ta vare på dere selv. Hold dere unna grøfta B)

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år fra Bergen også. For mitt vedkommende bringer forhåpentligvis 2011 med seg en Fiat 500 Abarth esseesse etter å ha spart i nesten hele 2010. I tillegg blir det vel mange glade dager med egen og andres biler :)

Godt nytt år folkens :fun:

C

Cyberdog

2016 AMG GLA 45

1957 Volkswagen Boble

2012 Abarth 695 Tributo Ferrari (solgt)

2011 Abarth 500 esseesse (solgt)

2009 Fiat 500 Sport (solgt)

 

www.carsandcoffeebergen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Et riktig godt nyttår til alle her inne - venner, kjente og alle forummedlemmer, samarbeidspartnere og konkurrenter! Ønsker dere alle det beste for det nye året og håper det vil bli er positivt og flott år for dere alle :)

Mvh Dag/Swissvax

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Godt Nyttår til dere alle!

Dette er et utrolig bra forum. :) Derfor kommer jeg naturligvis til å bruke mye tid herinne i 2011 også.

Jeg har ingen planer om store investeringer i 2011, men skal sørge for at egne biler er i tipp topp stand, og så håper jeg på å få mange hyggelige og lærerike timer i og utenfor garasjen. Det skal nok bli noe S&S fra min side også. Har etterhvert blitt en del venner og bekjente som vil ha polert bilene sine.

God Nyttårsfeiring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Godt nyttår til alle :fun: Er kun på dette forumet jeg er skikkelig aktiv, og når en ser S&S og ser entusiasmen her inne så er det en veldig god motivasjon.Tusen takk for alle tips og hjelp i året som har gått. 2011 blir veldig bra!

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til alle sammen! :)

Dette er eit kjempebra forum og eg kommer nok til å bruke litt tid her i neste år og.

Og so satser eg på at det kommer nokre S&S tråder ifra meg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til alle sammen!

Et nytt år begynner snart og en ting jeg i hvert fall vet jeg skal bruke dette året til er å lære meg skikkelig maskinpolering slik mange av dere behersker (bilen min trenger det sårt :unsure: )

Ha en kjempekoselig kveld, men pass nå godt på og vis vett når det fyres av - vi vil jo gjerne at alle ti fingre er i godt behold til neste sesongs arbeid med bilpleie :)

Og her en liten morsom nyttårsstripe fra Wulffmorgenthaler.

post-2317-0-03230800-1293795699_thumb.jp

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...