Bernhard

Er medlemmene her fornøyde med jula?

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd, god mat, godt drikke og strålende fornøyde unger :)

Kalkun med tilbehør her på julaften og skinkestek hos svigers idag.

På meg ble det noe klær, endel cash, gavekort, aftershave lotion og litt annet smått.

Samboer og jeg fikk også endel ting sammen, som gavekort på Farris Bad (5000,-) Nespresso kaffemaskin, og noe fat, kjeler osv :)

Samboer fikk som vanlig mer enn meg, og fra meg fikk hun Tag Heuer klokke, fra ungene Ugg støvletter og en Versace parfyme.

Ungene har jeg ikke oversikt over da det var mye..

Endret av Bernhard
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en bra jul, Bernhard!

Jeg er også veldig fornøyd. Feiret jul hos bestemor og bestefar i Nord med mye god mat og drikke.

Fikk en del penger, alle studioalbumene til Pink Floyd, gavekort, boxere osv. Samt en Led Lenser T7.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra dere har hatt en fin julaften :) Jeg var hos søstera mi og familien og foreldra mine. Sist jul var det 120 gaver på 1 time, men ett par av ungene var småsyke, så det gikk roligere i år B) Jeg fikk en brødkniv og ett sølvarmbånd+ litt til, og er fornøyd med det.Det artigste er å se ungene som gleder seg og er i skikkelig julestevning! Legger ut ett stemningsbilde her, siden jeg ikke liker å dele sånt på fb.

Minstemann(Nok en Hans M) hadde ikke ønska seg noe, så jeg kjøpte ett fotballspill siden jeg liker det veldig godt selv :) Når han la seg dro han av alle spillerene, sånn at vi andre ikke brukte det når han sov :lol:

014-9.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt pæng, spiderman sengesett (selvlysende effekt!), clone wars sengesett, dødningshode sengesett, dødningshode pledd, helt vanlig sengesett, biler (cars) hånkle redbull, skjorte til 1000kr(!), konfekt, masse god mat ++

Fikk det jeg ønska meg, sengesett B) Alt i alt en strålende fantastisk jul :thumbs:

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dunjakke,noen skjorter og raceglaze black label.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Top gear live-billetter fra min definitivt bedre halvdel! Whoo-hoo! Ellers var det oversvømmelse av gavepapir på hytta - med fire unger tilstede så ble det 4-5 sekker med gaver...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott jul her og min far fikk barberingsett fra barbershop fra meg, og min mor fikk gavekort på spabehandling.

Selv så fikk jeg ett Bacho verktøysett og en god slump penger. Samt en drøss andre småting som sokker/Axe-pakke (som gikk rett i søpla) og andre småting som ble satt mer eller mindre stor pris på :)

Alt i alt en flott jul med mye god mat og hyggelig sammvære.

Fikk forresten vasket bilen til morgen i dag også. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortreffelig jul her også :) Unga er fornøyd med Nintendo DS på eldstemann og liten flatskjerm til rommet på yngstemann. Jeg fikk VIP biletter med backstage pass på Top Gear live og en drit kul Abarth Squadra Corse jakke fra Kappa B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en stod boblejakke, et karbonsmykke B), Makita kit med 2 borre/slagborremaskiner og 71 diverse deler, stort verktøyskap, penger, en del klær, litt cash, litt parfyme, og selvfølgelig en hel haug med sokker :D Meget godt fornøyd med julen her iallefall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er flere enn meg som har fått fine ting B)

Julen har vært strålende her i gården også. Har fått mye kjekt, og fra samboeren kom det bl.a. en lakkdybdemåler. Imponerende at hun klarte å få fatt på det på egenhånd :-) I "bytte" fikk hun gavekort på Farris Bad (spa) for 1500,-, så da blir det vinn-vinn. Vi ga hverandre litt annet også, og da fikk jeg bl.a. et laservater fra samboeren, så nå skal far henge opp bilder i det nye huset når den tid kommer. Utspekulert gave, kanskje? :lol:

Utover det ble det et reisegavekort til samboeren og meg fra mine foreldre, samt gavekort på 1500 kr hos en møbelforretning av samboerens foreldre, pluss litt småtteri ellers.

I går var vi hos mine foreldre, og i dag var vi hos svigers. I morgen er det til mine foreldre igjen, så er jula over for denne gang!

Ha en fortsatt God Jul!

Endret av Geir
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en vellykket julaften med lutefisk, aquavit, mange gjester og gaver!

Det var nok jentungen min på snart to år som stakk av med de fleste gavene i år også, heldigvis.

Ikke så mye spennende å rapportere uten en god gave veksling med min svigerfar. Jeg fikk nok et års medlemsskap i AMCAR, og han fikk SV Cleaner Fluid og SV Car Bath til GTXen.

Fortsatt god jul!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her ble det skjorter/gensre og sko, ildfaste former og skåler fra rosendahl + div kjøkkentilbehør, dragen fikk kåpe og bukse av meg + melkeskummer til Nespressomaskinen og småen fikk mer klær enn det finnes i butikkene. Maten var god og ølet var kaldt, ikke mye å klage over her.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS3 + MOH her, lommebok, shampoo, gåsedundyne + pute, penger. Ellers fikk vi/jeg flannelssengesett og tv til 2 etg.

Kidsa begynner å bli store, så det var noe mindre pakker under treet i år en før. Noe som er greit.

Tror jeg gikk i + for første gang siden jeg var 17 år jeg... men så kommer bursdagen til kona straks, og da går jeg i minus igjen.. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde i utgangspunktet ønska meg ingenting til jul, kun at maten skulle være knall, så fikk ett sølvarmbånd og noe smågreier..

Selv hadde jeg for første gang noensinne tenkt godt igjennom hva jeg kjøpte til de andre, så bruttern som nettop har bytta ut pimpmobilen kjent fra TDS v2.0 med en 1981 Corvette fikk corvettejakke, medlemsskap i corvetteklubben samt SV Concorso, min bedre halvdel fikk ett sølvarmbånd med diamanter og Wii-fit plus mens at muttern fikk seg en Tandberg LED-tv, så det ble nok en gang en knalljul :)

Endret av Popp
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt fornøyd med jula ja! Gjorde de siste viktige innkjøp på selveste julaften, og det ble utført uten forglemmelser eller andre uheldige innfall. Madammens ønskeliste ble innjøpt, besto bl.a i ny klokke, veske, skinnhansker og Chanel parfyme.

Ribba var nydelig og ølet smakte godt inntil! Det var nok junior og datter som fikk mest gaver, så bilen var stappa full på hjemturen :)

Jeg fikk Top Gear Live billetter, Asus Notebook PC, parfyme, penger, BB boxere ++

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornøyd er en vel etter de siste dager med jul, men ble en litt anderledes jul i år..

Varmet opp med sjuke unger i uka før også tok de voksne over 23.des og tok natten med feber diare og oppkast... før det var å starte på julemiddagen på morran og holde fortet for ungene sin del. og bytte på å ta en time i senga....

Maten ble bra gjestene fornøyd og ungene fikk en hel HAUG med gaver...

Jeg endte opp med PS3 nye Raybands og litt smått som kjeler og litt samle dekketøy osv.

Kona fikk det ho ønsket seg og litt til..

GUD så deilig det var å få ungene i seng den kvelden...

Men alt i alt så ble det en bra Jul, er ungene fornøyde er vi fornøyde..... :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en flott jul her også, feiert hjemmefra for første gang på 30 år og det var dama glad for ;)

Fikk også mye fint som masse Moods-klær, AeroPress kaffebrygger, penger, bestikk til 12 pers, kjele, Dremel 8200 + utstyr, masse sokker (herav 6 par med Homer Simpson), hansker til utebruk, teflonbelagt kjøkkenkniv, seriekoblede røykvarslere, diverse pynteting til huset og en del andre ting. Synes det er bedre å gi enn å få jeg da men tror jeg gikk i pluss denne jula gitt :D

Til dama kjøpte jeg en Skogstad boble-parkas, fatter fikk 1L Fjøllmat akevitt og Stormberg teknisk trøye, modern en Bialetti kaffebrygger samt rødvin, søster får Hummel-jakke når hun kommer hjem fra sjøen, stebror en skohylle og var med på et speilreflekskamera til stemor..

Endret av redline
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive