johnsta

Problemer med å feste lokk på bøtte

27 innlegg i emnet

Hei..

Fikk pakken idag, og prøver å montere lokket på bøttene. Jeg får det rett og slett ikke til? Har dere hatt andre med liknende problem? Virker som de blå bøttene akkurat er litt for store. Gjorde tilsvarende med en helt lik bøtte fra dere, bare hvit. Og da var det 0 problemer.

Ellers takk for flott service og kommunikasjon :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spark den på, bøtte på gulvet, lokk oppå og ta i..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvilken bøtte du har, men har ikke hatt noe problem med dette jeg i vertfall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også satt på lokk på en blå bøtte fra Scandicshine. Og det var et hel..te :blink:

Etter en del slit fikk jeg det på. Vri ut kanten på lokket (rammen) samtidig som du dytter det på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme, så det er bare å taaaaa iiiiii...... Så spretter den på plass :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite tips er å varme lokket i varmt vann før du presser det på bøtta. Da utvider det seg nok til at det blir lettere å få på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet skjøl, det ente med at jeg måtte stå oppå bøtta, å hoppe xD Jeg har også den blå

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke så lett dette her. Får vente til pappsen kommer hjem, så får han hoppe..Litt mer vekt på han! :) Skal teste med varmt vann også..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de av dere så sier at det bare er å stå på bøtta..Har dere selve lokket også, eller bare rammen? Har prøvd med og uten selve lokket, men spretter til slutt bare opp på motsatt side, men hjelper nok med 2 mann..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv med varmt vann først ;) det skal jeg gjøre neste gang ;) Jeg er ganske liten så måtte hoppe en del ;) så hjelper vel godt å varme plasten litt, som de andre sier :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den lille hvite bøtta fra SS, og jeg hadde ikke no stort problem med å få på ringen, delte lokket og ramma så klart, var litt banning og steiking på hvordan det skulle gå, men den smatt på plass etter mye agresjon tips = bil vask hjelper på sinne ^^

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stusset også en stund på om det var rett Gamma Seal til bøtta, men den passer den....

Jeg delte ringen fra lokket og satt meg på den ene siden av ringen mens den lå på bøtta, og så presset den rundt..

Skal ikke si at det var lett, men det gikk tilslutt. Bare å gi på :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en slik bøtte selv her om dagen. Var rimelig vanskelig å få på, så jeg brukte Zalo på innsiden av kanten på lokket da smalt den lett på plass. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordnet seg til slutt, med to mann og rammen i varmt vann i forveien :) Så nå er det bare å pakke dem inn, sammen med litt annet såper og snacks, og plassere dem under juletreet!

Takk for hjelpen!

Endret av johnsta
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp bøtte med skrulokk! Aldri noe problem

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditto, bøtte fra Svissvax er tingen ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er jo identiske med SV bøttene, bare annen farge.

Jeg bestilte selv 2 av disse til en kamerat og da var de satt oppi hverandre pga plassbesparelse, og dermed var den ene uten påsatt lokk. Men som folk skriver så er det bare å bruke litt makt så får man de på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er med skru lokk, men rammen til å skru lokket ned i var ikke påmontert.

Disse er jo identiske med SV bøttene, bare annen farge.

Jeg bestilte selv 2 av disse til en kamerat og da var de satt oppi hverandre pga plassbesparelse, og dermed var den ene uten påsatt lokk. Men som folk skriver så er det bare å bruke litt makt så får man de på.

Plassbesparelse er nok grunnen ja. Min pakke hadde blitt gigantisk hvis de måtte stå opp på hverandre :)

Endret av johnsta
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis lokkene er så jævlige å få på, hvordan er de da å få av? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis de er så vanskelige,hvorfor returnerer dere de ikke? Må da være en produksjonsfeil hvis det må flere triks til for å få på et lokk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive