Gå til innhold

Sindre2`s samling


Sindre2

Recommended Posts

IMG_4178Custom.jpg

Oversiktsbilde av bilpleiehylla:

IMG_4180Custom.jpg

Diverse microfiber og en gallonpumpe. Noen som liker disse pumpene forresten? Synes at min er helt håpløs å bruke derfor er den ikke bruk...

IMG_4181Custom.jpg

IMG_4182Custom.jpg

IMG_4183Custom.jpg

IMG_4184Custom.jpg

IMG_4185Custom.jpg

IMG_4186Custom.jpg

IMG_4187Custom.jpg

IMG_4188Custom.jpg

Gallons

IMG_4189Custom.jpg

Flere gallons..

IMG_4191Custom.jpg

Selvlaget oppbevaringsboks hvor jeg har ferdigblandede produkter på brusflasker. Meget enkel å ta med seg ut til garasjen :)

IMG_4192Custom.jpg

IMG_4195Custom.jpg

Poleringsputer

IMG_4194Custom.jpg

IMG_4198Custom.jpg

Diverse utstyr. Den blå dingsen på midten av bildet er en fleksibel helletut som jeg kan skru rett på gallonflasker, meget hendig og ikke noe søl! :) Sprøyta til venstre er kjøpt på Biltema. Rommer 60ml og brukes til å blande produkter og ha rikig mengde såpe i vannet.

IMG_4197Custom.jpg

Takk for titten! :) Tror jeg har fått med det aller viktigste nå utenom poleringsmaskin og diverse pumper som jeg har ute i garasjen.

Setter pris på tilbakemelding og tips/anbefalinger om produkter!

Vil også oppfordre alle til å lage en tråd hvor de viser frem sine produkter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin samling det der :) Ser du bruker Zip poser på paddene, gjør du det på de du har brukt også?

BMW F30 320D 2012 M-Sport

Vw Passat 2.0 TDI 2009 R-line

Vw Passat 1.9 TDI 2006 Highline

Seat Toledo 1.6 SR 2000

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange på Ebay som selger ;) har en del av de zip posene selv. Var genialt å ha paddene i de, det har ikke jeg tenkt over :) takk for tips bilde :P:)

BMW F30 320D 2012 M-Sport

Vw Passat 2.0 TDI 2009 R-line

Vw Passat 1.9 TDI 2006 Highline

Seat Toledo 1.6 SR 2000

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags maskin har du?

Føreløpig har jeg en Ferm i 600-700 kroners klassen + Biltema to-hodet. Har heller brukt pengene på å kjøpe noen gode poleringsputer. Men får se etterhvert om jeg slår til med en proffmaskin. Har egentlig aldri testet en profmaskin, så jeg vet ikke helt va jeg går til..

Ser du bruker Zip poser på paddene, gjør du det på de du har brukt også?

Bruker zip poser til alle paddene mine, da er det mye enklere å huske hvilken pute man bruker til hva osv :) Puter som jeg legger voks med pleier jeg ofte å bruke flere ganger, slik at de oppbevares i poser i mellomtiden.

Hvor har du kjøpt de zip-posene, har letet etter disse en stund.

I og med at jeg reiser ukentlig med fly må jeg innrømme at jeg har stjelt mange av posene fra sikkerhetskontrollen på flyplassen :P Men har sett at man får kjøpt slike poser i dagligvarebutikker også!

Ellers takk for alle andre kommentarer! :)

Endret av Sindre2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å prøvd den ja! Får komme tilbake til det når det blir varmegrader ute :P

ja, vi får komme tilbake til det utpå våren :) Har også mulighet for å låne meg flex så man kan teste begge deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja, vi får komme tilbake til det utpå våren :) Har også mulighet for å låne meg flex så man kan teste begge deler ;)

Jepp B)

Har forresten kjøpt LedLenser for en tid tilbake:

IMAG0287Small.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

hehe. så det. husk på å ikke bruke kanner eller "tuter" som det har hvert ad-blue i (hvis du skønner hva jeg mener?)

har fått beskjed om at ad-blue inneholder masse stoffer som er skadelig for div ting, så det er fyfy å bruke kanner osv til annet enn ad-blue. en tut som ikke er brukt enda er greit :)

kan jo hende du veit dette. du veit det hvertfall nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...