Chris-520e39

Hvordan unngå mugg etter uhell med vann?

Hei!

Da jeg skulle vaske bilen i dag var jeg ganske uheldig (Les:dum)! Jeg klarte å floode taket med vinduet på passasjersiden åpent, ikke spør meg hvordan!

Ble relativt mye vann men fikk tørket vekk det meste med hårføner og håndkleder, helt til hårføneren takket for seg. Uansett, nå er setet ganske vått, så spørsmålet er hvordan jeg unngår mugg?

Trenger sårt noen tips her! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare la det tørke vanlig du, blir ikke mugg så fort vil jeg tippe....Så fremt det ikke ligger dammer i bilen da..det må du fjerne, ellers lar du bare dørene stå litt oppe en stund, eller start bilen og sett varmen på full spiker og la den stå og gå en stund.. (pass deg bare for Kristin H da)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sett en vifteovn inn i bilen og la den stå på over natten, så blir den nokk helt tørr skal du se :)

Endret av Mats900SQR
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare pass på så ikke ovnen står for nære ett eller annet da, så du svir av hele bilen, men det er også en greit tips (ikke å svi av bilen da...)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med full varme på den siden av bilen + varme i setet. Har fjernet det beste, men er litt fuktig kan man si! Takk for masse tips, håper det går greit uten vifteovn, da det er litt vanskelig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rensa setene i bilen til kona i dag jeg og de blir også bra våte de også, men gjør ikke noe mer med det en at jeg har dørene opp noen timer etterpå, blir ikke problem av det, men kjør på med varme du og husk å lukke vinduene før du vasker neste gang da...he he ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rensa setene i bilen til kona i dag jeg og de blir også bra våte de også, men gjør ikke noe mer med det en at jeg har dørene opp noen timer etterpå, blir ikke problem av det, men kjør på med varme du og husk å lukke vinduene før du vasker neste gang da...he he ;)

Defa vifte er jo da genial å bruke, blir ikke for varm heller...

Hadde du noen før og etter bilder el?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke på den bilen, men kommer en review av maskinen etterhvert, angrer i allefall ikke på det kjøpet, var ute å så på setene nå og de er som nye igjen...skikkelig WOW...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt du er fornøyd.. Rensevæsken var også bra da regner jeg med?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja både renseveske og skummdemper var prima.... skal få tatt biler nestegang jeg benytter den.....ikke ord for hvor møkkete det vannet ble på seter som var "rene"... utrolig hvor mye møkk det egentlig er der som du ikke ser..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Hvilken modell kjøpte du Truhaa?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FOMA mimo..

http://www.foma.no/

eller:

PM Bernhard her på forumet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FOMA mimo..

http://www.foma.no/

eller:

PM Bernhard her på forumet

ehhm en sånn en kasta vi på gamle jobben fordi slangen begynte å bli dårlig og strømledningen var litt morken, skulle tatt den selv!! *Skall hardt i veggen*

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En sånn er uvurderlig om en har sølt vann i bilen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive