Thomas_K

Dodo Juice Red MIst

32 innlegg i emnet

Hei BlankBil

Testet Red Mist i dag, synes produktet ga en helt syk blankhet, så bra greier dette her...

Men etter en 5-6 pump med flaske slutta den å fungere, skrudde den opp for å påføre produktet med en microfiber i steden, men da jeg tok av pumpen datt det av en del, som jeg aldri fant igjen og røret var igjen neddi flaska.

post-1928-0-51059800-1292711700_thumb.jp

Satte røret på plass igjen, men den fungerer ikke. Tror den delen som jeg ikke fant igjen var ganske vital for at denne skulle fungere.

Flere som har hatt problemer med disse eller er det bare jeg som har fått et "mandags" produkt.

Edit: ser nå at denne burde være under tilbakemelding tråden. Kan noen flytte den?

Endret av Thomas_K
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det har vært MYE reklamasjoner på pumpene til red mist. Har vært sendt ut mye erstatninger. I allefall på den første typen pumper de brukte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom ut produktet i vasken så finner du nok igjen delen :blink:

Er vel den fjæra el hva som er inne der som har spretti ut?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært tull med denne ja, skal se om jeg har noen bedre pumper å sende deg. Gir deg tilbakemelding ikveld!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den pumpa er samme type jeg har vært borte i, er det en metallkule som skal ligge i mellom "røret" og sprayeren. Den ligger nok nede i flaska, så om du finner den igjen å setter den på plass funker den i alle fall en stund til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde det samme med min Red Mist Tropical - jeg byttet hele sprayeren jeg. Og det blir sykt glatt og blankt med Red Mist - den ass-whopper alt jeg har prøvd av QD'er inkl UQD

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Flasher" RM for fort på sommeren her i Norge? Står mellom den og tropical edition

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare erfaring med RMT - den er helt fin ihvertfall

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..denne må vurderes ja ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei BlankBil

Testet Red Mist i dag, synes produktet ga en helt syk blankhet, så bra greier dette her...

Men etter en 5-6 pump med flaske slutta den å fungere, skrudde den opp for å påføre produktet med en microfiber i steden, men da jeg tok av pumpen datt det av en del, som jeg aldri fant igjen og røret var igjen neddi flaska.

post-1928-0-51059800-1292711700_thumb.jp

Satte røret på plass igjen, men den fungerer ikke. Tror den delen som jeg ikke fant igjen var ganske vital for at denne skulle fungere.

Flere som har hatt problemer med disse eller er det bare jeg som har fått et "mandags" produkt.

Edit: ser nå at denne burde være under tilbakemelding tråden. Kan noen flytte den?

send meg en mail på pj at dodojuice dot com med navn adresse så skal jeg få sendt ut en ny pumpe til deg. denne pumpen er faktisk en hel del bedre en de første men vi var uheldig og fikk en hel del som ikke bel satt sammen til standard. men som sagt over, vi vil altid forsøke og sende ut pumper som virker til de som har feil.

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan til service skal du leite lenge etter i julestria...

Fikk i dag erstatning for pumpen av PH/Blankbil

post-1928-0-63615800-1293013114_thumb.jp

Vil ønske deg en riktig god jul og et veldig blankt nytt år!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare korrigere meg selv litt - jeg har RM, og ikke RMT... flaut :) Men uansett - syke han steike så blankt og glatt det blir!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PH, når får du inn Red Mist Tropical? Hørt at denne ikke tørker opp så fort som vanlig RM, så kjekk når det er litt varmt i været..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PH, når får du inn Red Mist Tropical? Hørt at denne ikke tørker opp så fort som vanlig RM, så kjekk når det er litt varmt i været..

Skal sjekke opp jeg.

Makan til service skal du leite lenge etter i julestria...

Fikk i dag erstatning for pumpen av PH/Blankbil

post-1928-0-63615800-1293013114_thumb.jp

Vil ønske deg en riktig god jul og et veldig blankt nytt år!!!!

God Jul og Godt Nyttår til deg også!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Tropical-utgaven og den har jeg brukt fra frysepunktet og opp til så varmt som det blir her på Nordvestlandet. Like fin i alle temperaturer og etterlater alltid et blankt og stripefritt resultat :) Anbefales!

Har også testet med RMT på vinduene på førersiden og Nanolex Urban på den andre siden. Vannet renner letter av hos Nanolex, men det hjelper bra på med RMT også. Har vel hatt det på i 3 mnd nå :) Ikke slik det er ment å bli brukt, men det duger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke opp jeg.

Fått sjekket opp? =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok i midten av jan!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk min Red Mist Tropical idag, med samme type pumpe som en annen i tråden her hadde trøbbel med. (Gullfarget)

Etter jeg hadde åpnet pakken og satt flasken på bordet, oppdaget jeg at det rant fra skrukorken til hodet.

Sender en mail til PJ :)

Endret av Dr_S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk min Red Mist Tropical idag, med samme type pumpe som en annen i tråden her hadde trøbbel med. (Gullfarget)

Etter jeg hadde åpnet pakken og satt flasken på bordet, oppdaget jeg at det rant fra skrukorken til hodet.

Sender en mail til PJ :)

Ja gjør det! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet ut denne godbiten idag!

Utrolig glatt overflate etterpå, gleder meg litt til å se beadinga :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive