Gå til innhold

God jul fra meg og min E30M3 ;)


Larsen-Racing

Recommended Posts

Larsen-Racing

Tenkte å slegne opp noen bilder her av bilen, lenge siden jeg har kjørt på med noe bilder her innpå nå. Desse er tatt av Performance BMW Magazine i august i Bergen. Bladet er ute i hyllene nå, men jeg har en scann av artikkelen i PDF som jeg kan maile om noen er interesserte i å lese. Send meg en PM med e-post så skal jeg fikse det :)

Så, her er min julepresang fra meg til dere på DCN! Jeg og min kjære (bilen) har hatt et helt sinnsykt år med knall bra resultater, takket være mye av det jeg har lært av å lese her inne på DCN.

Takk!

Cheers!

_DSC7660.jpg

_DSC7685.jpg

_DSC7700.jpg

_DSC7730.jpg

_DSC7745.jpg

_MJE1200.jpg

_MJE1251.jpg

_MJE1265.jpg

_MJE1304.jpg

_MJE1305.jpg

_MJE1316.jpg

_MJE1321.jpg

_MJE1358.jpg

_MJE1381.jpg

_MJE1389.jpg

_MJE1390.jpg

_MJE1398.jpg

_MJE1401.jpg

Desse er tatt på lukket område!!

_MJE4486.jpg

_MJE4488.jpg

_MJE4489-1.jpg

Og litt av surpompen til slutt :P (DET ER JO VANN PÅ BILEN!!!! Rart man er sur da??) :)

_MJE1405.jpg

_MJE1407.jpg

  • DCN Poeng 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Vakkert!! :D Godt å se at den er frisk igjen etter litt beinbrudd her tidligere ;)

Nja, beinbruddet e der vel enda, men det er mye kjekkere å banke den på bane enn å stille ut :P Så spørst om ikke det blir litt annen prioritet til neste sesong! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Jaha? Jeg får tårer i øynene når jeg ser at du ikke vet hva du snakker om...

Kjører Toyo Proxes T1R, men nå varte de bakdekka bare vel 5000km i år. Så jeg gikk for billigere Nankang bak på slutten av sesongen. De er litt hardere enn Toyo og forsvinnner ikke så fort. Dessuten er det tull å kaste på dekk til 1500kr stk når dem skulle spoles i burneringen på Gatebil messa i Bergen, desverre så ble jo den stengt. Men fikk lakt litt på denne shooten og shooten med Gatebil Magazine :) Så det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Nydelig.... rett og slett.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...