Gå til innhold
Popp

Vidars montering

Recommended Posts

Popp    59
Popp

Lurer på om det er noen som har erfaring med Vidars Montering på Vestby?

Har i lengre tid sett etter en sjappe som selger Foma Mimo til hyggelig pris etter at Tess i Verdal viste seg å ikke være seriøs..

Vidars Montering har Mimo for 3 høvdinger inklusive frakt og moms, dette må vel være greit billig om sjappa er serriøs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Grei pris der, men da jeg skulle bestille hadde de selvsagt ikke på lager, og jeg måtte regne med å vente en stund for å få den.

Hør med Bernhard om Mimo. Ordner ok pris på dem han også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pasi    1
pasi

Er du medlemm i Huseiernes landsforbund så kjøper du denne i nettbutikken for 2790.

MVH

Pål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Må vel nesten oppdatere denne tråden med at idag fikk jeg faktura fra Vidars Montering, har desverre aldri fått hverken ordrebekreftelse, eller noen annen form for kontakt fra dem.. Heller ikke noen Mimo.

Så min anbefaling angående Vidars Montering er vel å holde seg unna :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haakon O    774
Haakon O

Bestilte en Mimo på webshopen der for noen uker siden, den var i rest på hovedlageret men skulle sendes så snart den kom inn. Fikk den levert på døra av Schenker idag, og faktura kom i posten samtidig som Mimoen ble levert. Ringte først for å sjekke hvordan det lå ann med leveringstid og fikk svar på det med en gang, så jeg bestilte via webshopen rett etterpå-

Ikke noe å utsette på dette for min del, 3290kr fraktfritt levert. Har ikke funnet den billigere noen annen plass heller :)

Funket bra gjorde den også! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Bestilte en Mimo derifra forrige onsdag, igår kom den på døra med Schenker. ( Som faktisk kjørte en liten Peugeot eller.no..lol)

Faktura kom samme dagen i posten.

Par ting bare jeg synes var litt merkelig, det var at jeg fikk brev fra Schenker med spørsmål om hvor den skulle leveres og at jeg måtte ringe de for å avtale leveringssted....trodde da adressen min holdt? Samt at Vidars Montering hadde klart å skrive etternavnet mitt DØNN feil, på en skriftlig ordre ;)

Men Mimo'en funka som den skulle og jeg er storfornøyd! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Fint å se at noen har bedre erfaringer med vidars montering enn meg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Idag når jeg kom hjem fra hytta så gikk desverre mitt inntrykk av VM enda lavere, hadde fått faktura igår med 1. gangs påminnelse fra dem på lørdag! Et ÅR etter at jeg avbestillte pga at mimoen aldri kom!

Fakturadato: 18.01.2011

Forfallsdato: 28.01.2011

Ny faktura med påminnelse: 01.02.2012

Makan til userriøst firma har jeg aldri vært borti desverre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Idag når jeg kom hjem fra hytta så gikk desverre mitt inntrykk av VM enda lavere, hadde fått faktura igår med 1. gangs påminnelse fra dem på lørdag! Et ÅR etter at jeg avbestillte pga at mimoen aldri kom!

Fakturadato: 18.01.2011

Forfallsdato: 28.01.2011

Ny faktura med påminnelse: 01.02.2012

Makan til userriøst firma har jeg aldri vært borti desverre!

Merkelig, jeg fikk også faktura fra de denne uken, jeg er sikker på at jeg har betalt for min Mimo, men purringen kom altså ikke før nå...må sjekkes opp :( Kjøpte i juli ifjor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Oppdatering:

"Hei.

Beklager.

Vi legger om regnskaps programmet og i den prosessen

Har det blitt noen feil.

Din purring vil bli kreditert.

Beklager bryderiet

Mvh

Vidars montering

V.G"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig