Gå til innhold

Gatebil 5.-7. September


Bernhard

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Er det noen fra klubben her som hadde tenkt seg til Rudskogen da?

I september er det ikke så mye "partyfaktor" som det det er nå i juli, egentlig så er det nesten bare fulle apekatter der oppe nå..

Hadde vært litt artig å dratt som en samlet gjeng, og hatt en stand e.l. der oppe... Så får folk sett litt hva vi driver med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    11

  • Terjeo

    8

  • Kenneth Nilsen

    7

  • Scandicshine.no

    3

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
kris1986

oohhhh...

Da hadde det nok gått tålig rundt i hodet mitt.. vedder på at han gråt som ett barn

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahaha fy faen.

Jaja får ikke dekt noe på forsikringa heller der.

Noen som vet hvem det er? Vil ha porsche skinn interiør i omegaen, kansje jeg får det for en 50 lapp med jord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... Det der så meget dyrt ut!!!

Gjelder ikke forsikring når, man kjører på bane?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

tror jeg hadde grini blod om det var meg....

Nei forsikring dekker ikke banekjøring.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at de som har råd til en slik bil ikke trenger og tenke på om han/hun skal kjøpe 1 eller 2 melk. Men ikke sikkert man har råd til 2 slike biler :P

Han ikke peiling på porsche, men dette er vel bil til over 1 mill dette?

Merker jeg føler virkelig synd på eieren av bilen, uansett hva som var grunnen..

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at de som har råd til en slik bil ikke trenger og tenke på om han/hun skal kjøpe 1 eller 2 melk. Men ikke sikkert man har råd til 2 slike biler :P

Han ikke peiling på porsche, men dette er vel bil til over 1 mill dette?

Merker jeg føler virkelig synd på eieren av bilen, uansett hva som var grunnen..

Med tanke på luftinntakene på siden av bilen så er dette en 911 turbo (996)....nypris rundt 2.2-2.4 mill=)

Endret av Hardstyler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

OK, nå gråter jeg selv om bilen ikke er min.....

200 kmt og no brakes.....hmmmm lukter jeg reklamasjon her....ha ha, tenk å dra den inn til forhandler og si "her er bilen, bremsene virket ikke, vil ha en ny"

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg hadde grini blod om det var meg....

Nei forsikring dekker ikke banekjøring.....

Så lenge man ikke kjører i regi av motorsport der man kjører på lisens så er forsikringen i orden. Alle baner er å regne som vanlig vei. Fartsgrensen er høyeste i Norge så d.v.s man kan få litt avkorting hvis det er høy fart som er problemet, men de kan ikke avvise kravet. Streetlegal er f.eks i regi av norges bilsportforbund og man kommer under paragrafen om deltagelse i motorsport og null forsikring. Enkelt forklart, så lenge man ikke må skrive under på lisens så er det ikke organisert motorsport og forsikring gjelder som ordinert..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

OK det var jeg ikke obs på, har alltid fått høre at banekjøring med bilen ikke er dekket av forsikringen, Nurbergring var det eneste alternativet da dennne er regnet som stammveg i tyskland, men ikke sikker det stemmer heller da.?

Takker for den infoen.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...