Gå til innhold

Julegave fra Scandicshine og meg, til bilen min


Michael

Recommended Posts

Feirer julen ved å gå til storshopping hos SS, slik mange andre av dere kanskje gjør nå som det er rabatter...?

Hva syns dere:

- Bilberry Felgrens 5L

- CG Microfiber Rejuvenator 1L

- Nanolotus Bilglassforsegling

- 3x pumper til gallon-kanner

- 2x CC Mild Clay

- ONR 5L

- Mikrofiber Pakke 1

- Scholl bakplate til 3" og 4" pads (Har den store)

- Scholl S03 Gold Edition 1kg

- 2x 3-pack Applicator pads

- Scholl Sprayflaske 1L

- Scholl Sprayflaske 0,5L

- Black WOW

- CG Pete's 53

- Uber Pad 150mm Oransj

- Uber Pad 4" Oransj

Er det noe jeg bør endre på, eller er dette en fin julegave til bilen min?

Endret av NorShine

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville enten ha tatt den store mf pakken til 1000 med 2 Miracle Dryer og 15 mikrofiber. Tjener mye i forhold til å kjøpe hver for seg. Eller så ville jeg tatt pakken med 4 SS-tørkere, istedenfor å kjøpe to enkle. Skal du kjøpe enkle CG elite kluter, så ville jeg også vurdert å tatt pakken med 10stk fluffers mf til 47kr per stk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville enten ha tatt den store mf pakken til 1000 med 2 Miracle Dryer og 15 mikrofiber. Tjener mye i forhold til å kjøpe hver for seg. Eller så ville jeg tatt pakken med 4 SS-tørkere, istedenfor å kjøpe to enkle. Skal du kjøpe enkle CG elite kluter, så ville jeg også vurdert å tatt pakken med 10stk fluffers mf til 47kr per stk,

Fant Mikrofiberpakke 1, og har valgt den.

mange som sier at pete's 53 har kort holdbarhet

En annen voks i samme prisklasse du vil anbefale? Hva med "Pinnacle Signature Series II"?

Endret av NorShine

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja litt, men jeg har ikke kjøpt maskin nå. Den kjøper jeg til våren. 3 lapper for dette får være nok ;)

Men må si, jeg liker Flex'en veldig godt. Veier mindre, ser mer ergonomisk ut og leveres med det håndtaker jeg vil ha. Mangler dog fortsatt å finne den i en butikk så jeg får tatt på den.

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planar om å slenge inn ei litt for stor bestillig i morgon eg og. :P

Kva bør eg velge av desse tre, skal hovedsaklig brukast til ein rask shine når eg ikkje får tørka bilen først, men likevel vil gi litt ekstra beskyttelse.

Eller eventuelt andre alternativ for tilsvarande bruk:

Chemical Guys Speed Wipe Quick Detailer

Chemical Guys Pro Detailer

Chemical Guys Express Insta Speed Wax

Tar gjerne imot anbefaling av felgbørste også.

Har frå før EZ Daytona, men synst den tvinna strengdelen er for mjuk i forhold til lengde, så den bøyer seg for lett under bruk.

Trur ikkje det er lenge før heile greia blir benda av på den eg har no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Av de tre du nevner der er det mest beskyttelse i Chemical Guys Express Insta Speed Wax, så kommer Chemical Guys Pro Detailer og til slutt Chemical Guys Speed Wipe Quick Detailer.

Duragloss Aquawax og Meguiars sin Ultimate detailer/Ultimate Quick Wax er lignende produkter du kan vurdere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er det med de 3 pumpene til gallons? Har du gallons av noe slag eller er det planen :) ?

Har Maxi Suds II og Grime Reaper på Gallonkanner fra før, men ingen pumper. Er slit å måtte dosere fra så store kanner.

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Maxi Suds II og Grime Reaper på Gallonkanner fra før, men ingen pumper. Er slit å måtte dosere fra så store kanner.

Jeg har droppet disse pumpnene da jeg syntes det ble for myte søl med det. Drypper fra kannen etter du er ferdig med å fylle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har droppet disse pumpnene da jeg syntes det ble for myte søl med det. Drypper fra kannen etter du er ferdig med å fylle.

Helt enig.

Syntes det er mye greiere og helle i en trakt.

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...