Gå til innhold

Grattis Wiphlash


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Grattis med dagen da, håper helga blir rolig og behersket med mye polish og lite alkohol.....eller var det omvendt?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er da vitsen? Måtte senest i dag løpe vekk fra en stykk sinnssyk måkemamma eller noe. Skulle sparket måkeungen vekk.

Hadde sikkert gjort susen. 8-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er da vitsen? Måtte senest i dag løpe vekk fra en stykk sinnssyk måkemamma eller noe. Skulle sparket måkeungen vekk.

Hadde sikkert gjort susen. 8-)

Måker ja, litt ot men husker en gang jeg var vel en 10-11 år gammel og det var jeg og en kamerat som dreiv å plaga en måke som satt på reir. Den klikka helt og begynte å fly etter oss og stupe mot oss og greier, morro var jo det så vi fortsatte. Så etter mye løping rundt oppå det glatte fjellet klarte jeg selfølgelig å dette ned 3 meter fordi den måkejævelen jaga meg, datt og når jeg landa sklei begge beina ut, det blei en tur på sykehus og 3 måneder på krykker.

var også en her som hadde reir for litt siden jeg vet iiiikkkkeee hvor det blei av de egga, og jeg vet ikke hvorfor det ligger blyhagl oppi reiret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen
Grattis med dagen da, håper helga blir rolig og behersket med mye polish og lite alkohol.....eller var det omvendt?

ÅÅÅÅÅÅÅÅåååå, er så fyllesjuk. :wacko: Neida, var rolig og behersket den, måtte jo prioritere jobben idag så nå skal jeg ut på oppdrag, polere en rød Nissan Sunny GTT. Her er noen bilder jeg tok av den for 2 år siden.

nissan3.jpg

nissan2.jpg

nissan5.jpg

Og tusen tusen takk for gratulasjoner, sånn setter jeg pris på! :)

Endret av whiplash

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...