Gå til innhold

Sammenkomst


kris1986

Recommended Posts

kris1986

Noen her i østfold (og omegn?) som kunne tenkt seg en liten sammenkomst en eller annen dag hvor vi kunne lagt litt forskjellige vokser og sealer på en bil eller tre, og testet de eller noe i den duren? lite vaske-møte?

Jeg og "Bjartmar" inne på forumet her har en fin hall i Sarpsborg (hafslundsøy) med plass til en del biler vi kan bruke.. Der er det kaffe og greier! :)

hadde vært moro å fått til det en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Noen her i østfold (og omegn?) som kunne tenkt seg en liten sammenkomst en eller annen dag hvor vi kunne lagt litt forskjellige vokser og sealer på en bil eller tre, og testet de eller noe i den duren? lite vaske-møte?

Jeg og "Bjartmar" inne på forumet her har en fin hall i Sarpsborg (hafslundsøy) med plass til en del biler vi kan bruke.. Der er det kaffe og greier! :)

hadde vært moro å fått til det en gang

Jeg er med, men kaffe? Ett hvert sted med litt respekt for seg selv har jo ett fint tappetårn med San Miguel på tanken...

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har 6pk San Miguel stående til kjøling her akkurat nå jeg.....mmmmmmm

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Har 6pk San Miguel stående til kjøling her akkurat nå jeg.....mmmmmmm

Har nettopp fått 2 kasser jeg :P:P:P

Og 12 står i kjøleskapet og godgjør seg til jeg skal hjem...

Mmmmmm... Beeeeeeer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Fant ikke igjen tråden om gatebil/Rudskogen her nå, men er det mange her som skal?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg skal ikke, det er visst sinnsykt mye mennesker der oppe.. Var 6 ganger så mange folk der på overnattingscampen før de åpnet på Rudskogen idag.... Blir bare å stå i kø hele dagen, må planlegge en time i forveien hvis man skal tisse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Huff da, noe anelse om når det åpner der i morgen? Det er første dagen på fredag er det ikke?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Portene åpner vel kl 09.00 el 10.00.. Men lønner seg å være der rundt 6-7tiden for å komme inn i kristelig tid :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Skal noen dit, så ring meg på 917 04 200.. Bor ca. 15 min derfra, og vet om en kongevei.. da slipper du kø og stress ;)

"Koster 5kr, selvvask av bil er inkl. ;)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Snike seg inn? he he.... kansje parkere EVON der da så slipper jeg "tafsing" på bilen på plassen...Om jeg tar evon da, vurderer sterkt Kangoon ditt, emn får se....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Bor ikke så langt ifra hvertfall, så bare skriv en meling eller ring hvis folk trenger bakvei eller noe ;)

"oppdrag" på lørdags morgen, men det er ingen hindring her nei.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Snakka med en kompis og på ca 1-2 mil var det to fart og en teknisk kontroll.. Hører veien fra hafslund nå, "rett" ved e6, hører snut hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja og jeg er først i rekka som jeg sa, men uten blålys.....

Er obs på det, så tar det pent, hverken BT el politiet finner noe suspekt uansett, blir jeg stoppet er det det vanlige:

"oi du, her lukter det ikke Turtle Wax, hva for en spennende voks har du da"

Så ser dere en som står og demonstrerer vask eller polering sammen med politi eller BT er det sikkert meg... lol

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...