Dr_S

Min første SV handel

Da har jeg bestilt 1 stk Car Bath og 1 stk Wasch Pudel :)

Gleder meg til å prøve ut!

Noen voks var det ikke plass til i julebudsjettet.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis :)

Wash Pudel er en fin "svamp" og den liker jeg godt :)

Car Bath synes jeg også er veldig god, men noe overpriset....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk å vask den alene de første gangene da den loer en del de første rundene i maskinen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis :)

Wash Pudel er en fin "svamp" og den liker jeg godt :)

Car Bath synes jeg også er veldig god, men noe overpriset....

Hvordan kan du vite at den er overpriset? ;) Den koster litt heter det vel.

Wash pudeln er god, og funnet ut at den holder ganske lenge selv om min føltes ødelagt ut inni etter første vask på bil.

Men når den tørka var den helt fin igjen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan du vite at den er overpriset? ;) Den koster litt heter det vel.

Wash pudeln er god, og funnet ut at den holder ganske lenge selv om min føltes ødelagt ut inni etter første vask på bil.

Men når den tørka var den helt fin igjen :)

Den er overpriset (eller koster litt) fordi jeg synes den har omtrent de samme egenskapene som andre gode såper. Når prisen da er ganske mye høyere så er den for MEG litt overpriset.

Vertfall det inntrykket jeg har fått av Car bath så langt... :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er overpriset (eller koster litt) fordi jeg synes den har omtrent de samme egenskapene som andre gode såper. Når prisen da er ganske mye høyere så er den for MEG litt overpriset.

Vertfall det inntrykket jeg har fått av Car bath så langt... :rolleyes:

Så det vil si at voksene til SV også er overpriset da de gjør samme nytte som mye billigere vokser, altså å holde bilen beskyttet i x antall mnd. Eller at en treretter gourmetmiddag er overpriset da man blir like mett av en grandis?

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det vil si at voksene til SV også er overpriset da de gjør samme nytte som mye billigere vokser, altså å holde bilen beskyttet i x antall mnd. Eller at en treretter gourmetmiddag er overpriset da man blir like mett av en grandis?

Det er kanskje den beste sammenligningen EVER! den skal du få kred for! og det mener jeg!

Car Bath er vel kanskje også optimal sammen med SV voks.... Mulig den får voksen til å holde lenger og har andre vedlikeholdene effekter..

Jeg syntes i hvertfall det er en god hverdags såpe og bruke til vedlikeholdsvask.. skal jo blandes tynt også...

Wash pudelen er helt grei.. syntes den loer litt lett og det er ofte det ligger igjen litt puddel rundt merker og dørslister osv...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg anntar at de dyreste voksene til SV er noe overpriset ja, men vokser som Shield og kanskje Concorso synes jeg er veldig gode.

Man betaler nok litt for innpakning og ekstremt god lukt også, men voksene dems er ikke dårlige og Shield (som jeg liker godt) er jo ikke sååå dyr heller.

Synes Shield er litt lettere og påføre og buffe av enn Dodo Juice Blue Velvet Pro og derfor så gir jeg ett par hundre kroner ekstra for en Shield. Helt grei pris synes jeg, og holdbarheten har vist seg å være god.

En treretters Gourmetmiddag er for MEG overpriset ja, så lenge man blir like mett av en grandis.

Spiser gjerne en gourmetmiddag en sjelden gang, da det jo for oftest er god mat, men jeg er en mann og mat med persille og små søte frukter imponerer ikke meg.

Her snakker jeg om mat isolert sett og drar ingen sammenligninger til Swissvax forøvrig.

Synes De fleste Swissvax produktene er veldig gode, og man får en følelse av litt luksus, og den følelsen er jeg villig til å betale LITT for, men ikke så alt for mye. Da synes jeg det heller er bedre å bruke penger på produkter som er rimeligere og som fungerer like bra eller kanskje bedre i noen tillfeller.

Swissvax er flotte saker... men det finnes mye annet flott også som fungerer vel så bra, selv om jeg kanskje synes at Swissvax har noen vokser som er hakket bedre enn andre vokser. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje den beste sammenligningen EVER! den skal du få kred for! og det mener jeg!

Heheh, må jo spre ut litt sammenligninger en tidlig tirsdagsmorgen.

Fornuftig mann du, innlegget var ikke vondt rettet mot deg eller noen andre på noe slags måte. Jeg syns Swissvax er overpriset opp i skyene for min del, da jeg har vokser som holder minst like lenge, og ser AKKURAT lik ut, men må bøte med både lukt, og enkelhet med tanke på hvor enkle de er i bruk. Men man får ikke alt for en brøkdel av prisen hos Collinite som jeg alltids er fornøyd med. Absolutt ikke den mest delikate voksen når det gjelder hvordan boksen ser ut, føles, hvordan den lukter, og hvor enkel den er, men den leverer når det gjelder holdbarhet. Er det ikke det vi alle ønsker ut av en voks? Den forrige sammenligningen min hørtes nok ut som dobbeltmoral ala Norges stat, men det er for å sette ting i perspektiv. :)

Slik er det noen ganger, heldigvis, at noen skal ha det som er dyrere enn mange andre, noen vil ha den feiteste bilen, det feiteste huset, den feiteste voksen, og den feiteste kjærringa..

Ellers så hadde alle eid KUN det aller mest nødvendige, av kjipeste sort, og DET hadde vært kjedelig.

Håhå, snart kommer SV-mafian med motsigelser, tror jeg :lol:

Endret av Han5y
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...

"fornuftig" er jo att ganske relativt begrep og de fleste som titter inn i kjelleren min vil tro jeg er riv ruskende gal...

Men langt langt inne så prøver jeg hele tiden å finne argumenter som får meg til å velge ett dyrere produkt enn et annet, men veldig ofte så er ikke høyest pris synonymt med høyest kvalitet/virkningsgrad.

Dette har jo vært diskutert mange ganger før her inne, og konklusjonen man vel ofte kommer frem til er at man kjøper det man er fornøyd med og bruker det. Det går også mye på følelser ved kjøp av dyre produkter, noe jeg kan forstå.

Personlig kjøper jeg da altså heller mye av noe som er "billig" og som fungerer like bra som dyrere saker.

Sef. er det litt flott og ha ALT fra feks. Swissvax (noe jeg vel også nesten har) men jeg mener så langt at Swissvax på langt nær er best på alt. Vokser kan dem helt klart dog... og feks. Seal Fead synes jeg er helmaks og denne skal kjøpes inn å brukes istede for andre ting jeg har stående når dette er tomt.

Felgrensen derimot er veldig skuffende. Lukter digg, men det er desverre alt. Fin på lett tilsmutsede felger, men jeg mener den er for dyr i forhold til virkningsgrad. Men den ser sef. flott ut der den stå på hylla, noe de fleste SV produkter gjør.

Ingen er best på alt, og derfor så er det så fint og ha litt forskjellig. Man kjøper det man selv liker best, enten det skulle være fra TW eller SV... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En treretters Gourmetmiddag er for MEG overpriset ja, så lenge man blir like mett av en grandis.

Spiser gjerne en gourmetmiddag en sjelden gang, da det jo for oftest er god mat, men jeg er en mann og mat med persille og små søte frukter imponerer ikke meg.

Her snakker jeg om mat isolert sett og drar ingen sammenligninger til Swissvax forøvrig.

Jeg hoope glatt over den derre overprisede gormet middagen, å tar en grandis og en SV crystal rock i steden for B)

@Dr_S(nurr)

Nå er du solgt, du kan rett å slett ikke la være å kjøpe flere SV produkter fremover, SV er mere vanedannendes en narkotika.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Dr_S(nurr)

Nå er du solgt, du kan rett å slett ikke la være å kjøpe flere SV produkter fremover, SV er mere vanedannendes en narkotika.

Hahaha, faen nå må du snart glemme det snurr-greiene ;)

Man blir kanskje like METT av en grandis som en 3 retters gourmetrett på restaurant...MEN er du mett like lenge etterpå?? :)

Er der forskjellen ligger tror jeg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av erfaring blir jeg lettere av en grandis... :)

Mettere skulle det stå :)

Sitter på iPhone seru...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive